PZU w tym tygodniu wystartował z kampanią ubezpieczeń komunikacyjnych. Ubezpieczyciel przypomina, że zapewnia ochronę samochodu oraz wsparcie kierowcy i jego bliskich w wielu trudnych sytuacjach na drodze. A także, że posiada jeden z najszerszych na polskim rynku zakresów usług assistance. 

Oferta ubezpieczeń komunikacyjnych PZU 

Jak wygląda oferta ubezpieczeń komunikacyjnych PZU? Największy polski ubezpieczyciel umożliwia objęcie ochroną różne rodzaje pojazdów m.in.: samochody, motocykle czy przyczepy. Jak wiadomo obowiązkowym ubezpieczeniem dla wszystkich pojazdów jest OC, w ramach którego ubezpieczyciel wypłaca odszkodowanie osobie poszkodowanej. W praktyce oznacza to, że dzięki tego typu ochronie klient nie musi płacić za wyrządzoną szkodę, bowiem koszty pokryje ubezpieczenie. Uzupełnienie oferty komunikacyjnej stanowi autocasco (AC). Ubezpieczenie to pokryje koszty naprawy samochodu klienta, jeśli zostanie uszkodzony z powodu sytuacji losowej lub przez nieznanego sprawcę, a także w wyniku szkody, którą klient wyrządzi nieumyślnie. Odszkodowanie można otrzymać także wówczas, gdy samochodu nie będzie można naprawić lub zostanie on skradziony. Nie każdy też wie, że PZU posiada w swojej ofercie jedną z najszerszych na polskim rynku ofert assistance. 

Usługi dostosowane do potrzeb kierowców 

Zakres usług oferowanych przez PZU w ramach assistance obejmuje m.in. holowanie, samochód zastępczy na czas naprawy, nocleg, opiekę nad dziećmi, zmiennika kierowcy, holowanie pojazdu i wiele innych usług, a dodatkowo załatwić wiele formalności. 

– Kierowcy od lat mogą polegać na PZU. Jako lider na polskim rynku ubezpieczeń staramy się na bieżąco weryfikować nasze usługi pod kątem dostosowania ich do potrzeb kierowców. W trosce o ich komfort i bezpieczeństwo stale rozwijamy naszą ofertę produktową, poszerzając ją o kolejne udogodnienia. W ramach ubezpieczenia komunikacyjnego oferujemy nie tylko organizację i pokrycie kosztów usług assistance w razie problemów na drodze, ale także pomoc w przypadku drobnych, niefortunnych zdarzeń, takich jak zatrzaśnięcie kluczyków w samochodzie czy wtedy, gdy w samochodzie rozładuje się akumulator lub zabraknie paliwa – mówi Tomasz Piekarski, dyrektor Biura Produktów Komunikacyjnych PZU. 

Co więcej, wariant Pomoc w Drodze Super zapewnia klientom także unikalną na rynku usługę sprawdzenia stanu technicznego używanego auta przed jego zakupem. Opcja ta umożliwia – jeśli ubezpieczone auto ulegnie wypadkowi lub zostanie skradzione – skorzystanie z profesjonalnej weryfikacji interesującego go auta na rynku wtórnym. W ramach usługi PZU sprawdzi pojazd osobowy lub ciężarowy w nadwoziu osobowym, który znajduje się na terenie Polski. Ekspert sprawdzi m.in.: stan opon, szyb, grubość lakieru pod kątem przeprowadzonych napraw blacharsko-lakierniczych, a także stan wnętrza pojazdu, kondycję komory i pracę silnika, pracę układu wydechowego oraz występujące drgania. Oprócz tego ekspert pomoże oszacować wartość auta oraz ewentualne koszty naprawy i stwierdzić zgodność numeru VIN z dokumentami. Warto podkreślić, że usługa weryfikacji auta przed zakupem na rynku wtórnym przysługuje klientom bez względu na to, czy uszkodzone auto zostało naprawione, sprzedane czy oddane do kasacji. 

– Według najnowszych raportów przygotowanych przez Instytut Samar sytuacja na rynku samochodów używanych wygląda coraz gorzej. Na polski rynek trafiają pojazdy coraz starsze – średni wiek importowanych aut w październiku zbliżył się do 13 lat, a do tego ich wybór się kurczy. Taka sytuacja zwiększa ryzyko dla kupujących, szczególnie w przypadku aut sprowadzanych z zagranicy. Możliwość skorzystania z pomocy specjalisty w celu weryfikacji stanu pojazdu przed zakupem, to szczególna korzyść dla tych klientów, którzy nie są w stanie wykryć ukrytych wad, ponieważ nie mają do tego odpowiednich narzędzi i wiedzy. Nasi eksperci nie tylko sprawdzą stan samochodu, ale przygotują także szczegółowy raport z oględzin, na podstawie których klient będzie mógł podjąć decyzję o zakupie. A to wszystko w zaledwie 2 dni robocze – wyjaśnia Tomasz Piekarski. 

Ubezpieczyciel zapewnia pomoc także w razie awarii ogumienia. Użytkownicy aut osobowych, dostawczych i motocykli, którzy nie chcą męczyć się z wymianą opony, mogą liczyć na specjalną ofertę – PZU Auto Opony. W ramach tego ubezpieczenia klient może liczyć na wymianę koła na miejscu zdarzenia albo holowanie do warsztatu wulkanizacyjnego. PZU zapewnia także pokrycie kosztów naprawy opony. 

Ubezpieczenie opłacane w formie abonamentu 

Nie każdy wie, że ubezpieczenie PZU Auto można opłacać m.in. w formie abonamentu. Opcja ta pozwala na rozbicie składki ubezpieczeniowej na 12 rat. Z pewnością jest to szybka i łatwa metoda płatności, bowiem klient może zapłacić za polisę przez Internet, w dowolnym dniu miesiąca, który wskaże przy podpisywaniu umowy. Rozwiązanie to sprawia, że klienci mogą sobie pozwolić na szerszą ochronę swojego majątku, bowiem nie muszą płacić jednorazowo całej składki. 

Z opublikowanych przez ubezpieczyciela informacji wynika, że kampania ubezpieczeń komunikacyjnych wystartowała 6 marca i ma potrwać do końca kwietnia bieżącego roku. W działania promocyjne zaangażowana została tenisistka Iga Świątek, która jest ambasadorką marki PZU. 

Źródło: PZU SA Fot. Screenshot https://www.youtube.com/watch?v=xNhkZih53DM