PZU Zdrowie rozszerzyło swoją ofertę o indywidualne abonamenty dla młodych dorosłych, w szczególności studentów. „Pakiet medyczny dla Studenta” skierowany jest do osób między 18. a 28. rokiem życia, a klienci mają do wyboru trzy zakresy usług medycznych.
PZU Zdrowie wprowadziło do swojej oferty „Pakiet medyczny dla Studenta”. Produkt zapewnia dostęp nawet do 20 specjalizacji lekarskich i 230 badań w ogólnopolskiej sieci placówek PZU Zdrowie.
– Wchodzimy w nowy segment klienta – młodego, ale świadomego znaczenia zdrowia i korzyści wynikających z profilaktyki. „Pakiet medyczny dla Studenta” to korzystne rozwiązanie dla osób, które dopiero rozwijają swoją karierę lub pracują dorywczo i nie otrzymują benefitów pracowniczych. Według danych z raportu „Zrównoważony rozwój albo nic. Wymarzona przyszłość Europejczyków z pokoleń Y i Z”, najczęściej wymienianym przez młodych Polaków ważnym aspektem życia jest zdrowie fizyczne i psychiczne, które wskazało aż 2/3 ankietowanych. Dlatego przygotowaliśmy rozwiązanie, które pomoże o nie zadbać w obu tych wymiarach – mówi Dominik Witek, członek Zarządu PZU Zdrowie.
Z opublikowanych informacji wynika, że „Pakiet medyczny dla Studenta” oferuje do wyboru trzy zakresy usług medycznych, które obejmują między innymi:
Warto dodać, że wizyty i badania można umawiać wygodnie z aplikacji mojePZU i przez infolinię. Nowy pakiet gwarantuje terminy wizyt – do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej w ciągu 2 dni roboczych, a opieki specjalistycznej w ciągu 5 dni roboczych. Jak możemy przeczytać, do dyspozycji pacjentów jest 130 placówek własnych PZU Zdrowie i 2400 placówek partnerskich w 600 miastach w Polsce.
PZU Zdrowie od roku konsekwentnie rozwija swoją ofertę produktów zdrowotnych dla klienta indywidualnego. W tej chwili, poza opieką medyczną dla firm, w portfolio operatora medycznego znajdują się pakiety w formie rocznych abonamentów oraz pakiety profilaktyczne, czyli zestawy badań i konsultacji lekarskich nakierowane na konkretne potrzeby zdrowotne.
Źródło: PZU SA
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…