Pierwsze trzy miesiące były bardzo udane dla polskiego biznesu Aegon. Wpływ na to miała poprawa rentowności finansowej towarzystwa życiowego grupy.
Michael Müller, członek zarządu Aegon TUnŻ odpowiedzialny za finanse powiedział, że:
„Cieszy nas udany początek roku i wyraźna poprawa wyników po I kwartale. Dobre wyniki finansowe w połączeniu z silnym zapleczem kapitałowym stanowią dobrą podstawę do dalszego rozwoju spółek Aegon na polskim rynku. Dla naszych klientów jest to też gwarancja stabilności i realizacji
złożonych obietnic”
Zysk wypracowany przez Aegon TUnŻ, razem ze swoim oddziałem w Rumunii w pierwszym kwartale 2016 roku wyniósł 9,38 mln zł. Był to wynik zdecydowanie lepszy niż rok wcześniej (-50 mln zł). wynik techniczny również uległ zmianie i wynosi teraz 8,92 mln zł. Przez 3 miesiące Aegon TUnŻ wypłacił 163,41 mln zł odszkodowań i świadczeń – ponad czterokrotnie mniej niż rok wcześniej (725,66 mln zł).
Aegon dokonał zmian w ofercie produktowej. Stworzył m.in. Aegon Program Finansowania Studiów +, polisę umożliwiającą regularne kapitału na edukację dzieci. Firma również rozwija się w segmencie ubezpieczeń majątkowych. Chodzi tu o ubezpieczenie domów, mieszkań, NNW i OC w życiu prywatnym.
Według Michaela Müllera:
„Misją Aegon jest pomoc klientom w zabezpieczaniu ich przyszłości finansowej. Dlatego chcemy oferować produkty nie tylko zgodne z wytycznymi i regulacjami, ale i odpowiadające zmieniającym się potrzebom klientów. Naszym celem jest rozwój w segmencie tradycyjnych produktów ubezpieczeniowych”
Źródło: Aegon, www.gu.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…