Aktualności

Agencja iProspect (dentsu Polska) wygrywa przetarg LINK4

Firma iProspect (dentsu Polska) wygrała przetarg LINK4 i tym samym stała się wyłączną agencją ubezpieczyciela, która będzie odpowiadała za działania performance w produkcie komunikacyjnym. Z opublikowanych informacji wynika, że umowa ma charakter długofalowy. 

Obsługa mediowa LINK4 

Firma LINK4 poinformowała, że agencja iProspect (dentsu Polska) wygrała przetarg dotyczący obsługi mediowej we wszystkich kanałach digitalowych. Współpraca ma obejmować miedzy innymi opracowanie koncepcji strategicznej, planowanie oraz zakup mediów.  

– LINK4 nieustannie wdraża najnowsze usługi i rozwiązania technologiczne w obszarze marketingu online, naturalną więc dla nas drogą było rozpoczęcie współpracy z jednym z liderów w branży, jakim jest agencja iProspect. Jesteśmy przekonani, że eksperci z zespołu iProspect pomogą nam jeszcze skuteczniej dotrzeć z naszą ofertą do klientów i zadbać o ich jak najlepsze doświadczenia – podkreśla Mirosław Gilarski, członek zarządu LINK4. 

Ambitne podejście do działań performance 

Warto dodać, że firma iProspect została jednocześnie wyłączną agencją LINK4 odpowiadającą za działania performance w produkcie komunikacyjnym. Co istotne, umowa ma charakter długofalowy. 

– Ogromnie się cieszymy, że LINK4 zaufało właśnie nam. I że to nasza oferta, strategia i ambitne podejście do działań performance przekonało naszego nowego Klienta. W dentsu stawiamy na rozwój usług w tym zakresie, oferując klientom rozwiązania zorientowane na maksymalną efektywność i tym samym najlepszy zwrot z inwestycji. Jestem pewien, że zespół ekspertów dentsu wprowadzi działania LINK4 na najwyższy poziom – komentuje Jan Roman, New Business Director, dentsu Polska. 

Innowacyjność z globalną perspektywą 

LINK4 to jedno z najbardziej rozpoznawalnych towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce, które jest pionierem ubezpieczeń direct. Ubezpieczyciel ma w swojej ofercie zarówno ubezpieczenia komunikacyjne, jak i ubezpieczenia domu, OC w życiu prywatnym, turystyczne oraz produkty z linii LINK4 Mama i Tata

Z kolei dentsu to sieć stworzona z myślą o przyszłości, pomagająca klientom przewidywać i projektować przełomowe rozwiązania oraz tworzyć nowe ścieżki wzrostu w zrównoważonej gospodarce. Firma wykorzystuje swoją wnikliwość do łączenia marki, contentu, handlu i doświadczenia, a wszystko to w oparciu o innowacyjną kreatywność. Główna siedziba znajduje się w Tokio, a 65 000 ekspertów pracuje w czterech regionach (Japonia, Ameryka, EMEA i APAC). Jak możemy przeczytać, dentsu łączy japońską innowacyjność ze zróżnicowaną, globalną perspektywą, aby napędzać rozwój klientów i kształtować społeczeństwo.  

Źródło: LINK4 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

6 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

6 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago