Firma iProspect (dentsu Polska) wygrała przetarg LINK4 i tym samym stała się wyłączną agencją ubezpieczyciela, która będzie odpowiadała za działania performance w produkcie komunikacyjnym. Z opublikowanych informacji wynika, że umowa ma charakter długofalowy.
Firma LINK4 poinformowała, że agencja iProspect (dentsu Polska) wygrała przetarg dotyczący obsługi mediowej we wszystkich kanałach digitalowych. Współpraca ma obejmować miedzy innymi opracowanie koncepcji strategicznej, planowanie oraz zakup mediów.
– LINK4 nieustannie wdraża najnowsze usługi i rozwiązania technologiczne w obszarze marketingu online, naturalną więc dla nas drogą było rozpoczęcie współpracy z jednym z liderów w branży, jakim jest agencja iProspect. Jesteśmy przekonani, że eksperci z zespołu iProspect pomogą nam jeszcze skuteczniej dotrzeć z naszą ofertą do klientów i zadbać o ich jak najlepsze doświadczenia – podkreśla Mirosław Gilarski, członek zarządu LINK4.
Warto dodać, że firma iProspect została jednocześnie wyłączną agencją LINK4 odpowiadającą za działania performance w produkcie komunikacyjnym. Co istotne, umowa ma charakter długofalowy.
– Ogromnie się cieszymy, że LINK4 zaufało właśnie nam. I że to nasza oferta, strategia i ambitne podejście do działań performance przekonało naszego nowego Klienta. W dentsu stawiamy na rozwój usług w tym zakresie, oferując klientom rozwiązania zorientowane na maksymalną efektywność i tym samym najlepszy zwrot z inwestycji. Jestem pewien, że zespół ekspertów dentsu wprowadzi działania LINK4 na najwyższy poziom – komentuje Jan Roman, New Business Director, dentsu Polska.
LINK4 to jedno z najbardziej rozpoznawalnych towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce, które jest pionierem ubezpieczeń direct. Ubezpieczyciel ma w swojej ofercie zarówno ubezpieczenia komunikacyjne, jak i ubezpieczenia domu, OC w życiu prywatnym, turystyczne oraz produkty z linii LINK4 Mama i Tata.
Z kolei dentsu to sieć stworzona z myślą o przyszłości, pomagająca klientom przewidywać i projektować przełomowe rozwiązania oraz tworzyć nowe ścieżki wzrostu w zrównoważonej gospodarce. Firma wykorzystuje swoją wnikliwość do łączenia marki, contentu, handlu i doświadczenia, a wszystko to w oparciu o innowacyjną kreatywność. Główna siedziba znajduje się w Tokio, a 65 000 ekspertów pracuje w czterech regionach (Japonia, Ameryka, EMEA i APAC). Jak możemy przeczytać, dentsu łączy japońską innowacyjność ze zróżnicowaną, globalną perspektywą, aby napędzać rozwój klientów i kształtować społeczeństwo.
Źródło: LINK4
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…