Aktualności

Agencja iProspect (dentsu Polska) wygrywa przetarg LINK4

Firma iProspect (dentsu Polska) wygrała przetarg LINK4 i tym samym stała się wyłączną agencją ubezpieczyciela, która będzie odpowiadała za działania performance w produkcie komunikacyjnym. Z opublikowanych informacji wynika, że umowa ma charakter długofalowy. 

Obsługa mediowa LINK4 

Firma LINK4 poinformowała, że agencja iProspect (dentsu Polska) wygrała przetarg dotyczący obsługi mediowej we wszystkich kanałach digitalowych. Współpraca ma obejmować miedzy innymi opracowanie koncepcji strategicznej, planowanie oraz zakup mediów.  

– LINK4 nieustannie wdraża najnowsze usługi i rozwiązania technologiczne w obszarze marketingu online, naturalną więc dla nas drogą było rozpoczęcie współpracy z jednym z liderów w branży, jakim jest agencja iProspect. Jesteśmy przekonani, że eksperci z zespołu iProspect pomogą nam jeszcze skuteczniej dotrzeć z naszą ofertą do klientów i zadbać o ich jak najlepsze doświadczenia – podkreśla Mirosław Gilarski, członek zarządu LINK4. 

Ambitne podejście do działań performance 

Warto dodać, że firma iProspect została jednocześnie wyłączną agencją LINK4 odpowiadającą za działania performance w produkcie komunikacyjnym. Co istotne, umowa ma charakter długofalowy. 

– Ogromnie się cieszymy, że LINK4 zaufało właśnie nam. I że to nasza oferta, strategia i ambitne podejście do działań performance przekonało naszego nowego Klienta. W dentsu stawiamy na rozwój usług w tym zakresie, oferując klientom rozwiązania zorientowane na maksymalną efektywność i tym samym najlepszy zwrot z inwestycji. Jestem pewien, że zespół ekspertów dentsu wprowadzi działania LINK4 na najwyższy poziom – komentuje Jan Roman, New Business Director, dentsu Polska. 

Innowacyjność z globalną perspektywą 

LINK4 to jedno z najbardziej rozpoznawalnych towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce, które jest pionierem ubezpieczeń direct. Ubezpieczyciel ma w swojej ofercie zarówno ubezpieczenia komunikacyjne, jak i ubezpieczenia domu, OC w życiu prywatnym, turystyczne oraz produkty z linii LINK4 Mama i Tata

Z kolei dentsu to sieć stworzona z myślą o przyszłości, pomagająca klientom przewidywać i projektować przełomowe rozwiązania oraz tworzyć nowe ścieżki wzrostu w zrównoważonej gospodarce. Firma wykorzystuje swoją wnikliwość do łączenia marki, contentu, handlu i doświadczenia, a wszystko to w oparciu o innowacyjną kreatywność. Główna siedziba znajduje się w Tokio, a 65 000 ekspertów pracuje w czterech regionach (Japonia, Ameryka, EMEA i APAC). Jak możemy przeczytać, dentsu łączy japońską innowacyjność ze zróżnicowaną, globalną perspektywą, aby napędzać rozwój klientów i kształtować społeczeństwo.  

Źródło: LINK4 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Klienci coraz częściej zgłaszają problemy z ubezpieczeniami sprzętu elektronicznego 

Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…

2 dni ago

PKO Ubezpieczenia: Polacy nie czują się gotowi na kryzysy 

Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…

2 dni ago

Jak Polacy korzystali z prywatnej opieki medycznej w 2025 roku? 

Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…

2 dni ago

Twoja Hospitalizacja – nowa propozycja dla klientów Prudential 

Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…

3 dni ago

Ubezpieczenie grupowe Puls od InterRisk – element atrakcyjnego pakietu pracowniczego 

Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…

3 dni ago

PZU przyspiesza likwidację szkód dzięki mStłuczce 

Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…

4 dni ago