Driving Academy Allianz. Fazenda Capuava. Rod SP 324, KM 88. Indaiatuba. SP. Brasil. 27 e 28 maio de 2015.
W tegorocznym rankingu Global 500 wydanym przez Brand Finance, Allianz uplasował się na pierwszym miejscu w wśród globalnych marek ubezpieczeniowych. Co więcej, ubezpieczyciel zajął 30. miejsce w zestawieniu najcenniejszych marek na świecie. Potwierdza to mocną pozycję Allianz.
Z informacji opublikowanych przez ubezpieczyciela wynika, że w tegorocznym raporcie Global 500 wydanym przez Brand Finance, wiodącą firmę konsultingową, Allianz zajął pierwsze miejsce wśród 100 najbardziej wartościowych globalnych marek ubezpieczeniowych. Co więcej, w zestawieniu najcenniejszych marek na świecie uplasował się na 30. miejscu.
– Jestem bardzo dumny, że mogę podzielić się tak fantastycznymi wiadomościami na początku 2022 roku. 30. miejsce wśród najsilniejszych globalnych marek odzwierciedla ciężką pracę i strategię stojącą za stale rozwijającą się marką Allianz – powiedział dr Christian Deuringer, Head of Global Brand & Marketing w Allianz SE.
Jak możemy przeczytać, w ostatnim czasie ogólna wartość marki Allianz wzrosła o 12% i osiągnęła prawie 39 miliardów euro. Ranking potwierdza pozycję Allianz, jako jednej z najsilniejszych marek na świecie.
Przypominamy, że 26 marca 2021 r. Allianz ogłosił zawarcie umowy nabycia polskich spółek z Grupy Aviva zajmujących się ubezpieczeniami życiowymi i majątkowymi, a także funduszu emerytalnego i funduszy inwestycyjnych. Transakcja obejmowała także nabycie po 51% udziałów w spółkach joint-venture Avivy i Santander Bank Polska oferujących życiowe i majątkowe produkty bancassurance. Proces przejęcia dotyczył także spółki z Grupy Aviva działającej na Litwie. Co ważne, pod koniec roku KNF zatwierdziła przekazanie własności polskich spółek z Grupy Aviva, co zakończyło proces uzyskiwania zgód regulacyjnych.
Warto podkreślić, że przejęcie to jest największą transakcją Grupy Allianz od dekady. W jej wyniku ubezpieczyciel stał się drugim największym międzynarodowym graczem w Europie Środkowo-Wschodniej pod względem zysku z działalności operacyjnej. Natomiast na polskim rynku, Allianz stał się piątym, co do wielkości ubezpieczycielem i drugim pod względem wielkości składki w segmencie ubezpieczeń na życie. Zgodnie z przewidywaniami, dzięki transakcji Allianz ma podwoić przychody na polskim rynku ubezpieczeniowym i osiągnąć pożądaną równowagę segmentów majątkowego i życiowego w prowadzonej przez siebie działalności.
Źródło: Allianz
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…