Aktualności

Allianz: Polisa „Bezpieczny Biznes” rozszerzona o nowe klauzule i zakresy

Allianz wzbogacił zakres ubezpieczenia pod nazwą „Bezpieczny Biznes”. Zmianie uległ nie tylko zakres, ale też niektóre definicje, które zostały odpowiednio uproszczone. Wprowadzono również 8 specjalnych ofert, które dedykowane są wybranym branżom.

 
Oferta dopasowana do rosnących potrzeb
 
Krzysztof Wanatowiczdyrektor zarządzający ds. Produktów Masowych, podkreśla, że firmie zależy na tym, aby oferta była ściśle dopasowana do potrzeb klientów: „ Pracując nad nowymi rozwiązaniami, czerpaliśmy m.in. z bogatego doświadczenia naszych agentów. Zależało nam, aby stworzyć ofertę dopasowaną do rosnących potrzeb oraz zapewniającą realną korzyść i poczucie bezpieczeństwa naszych klientów”.
Oferta pozwala na indywidualne dopasowanie zakresu do potrzeb każdego przedsiębiorstwa dzięki dostępności takich modułów, jak ubezpieczenie mienia od pożaru i innych zdarzeń losowych w wariancie pełnym, ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku (ochrona m.in. wartości pieniężnych znajdujących się w kasie, jak również środków na rachunku bankowym od nieautoryzowanych transakcji z wykorzystaniem firmowej karty), ubezpieczenie przenośnego sprzętu elektronicznego w formule all risk (m.in. w razie zdarzeń wynikających np. z braku odpowiednich kwalifikacji czy błędów w obsłudze) oraz OC.
 
Osiem dodatkowych programów branżowych
 
Dodatkowo, w ramach Bezpiecznego Biznesu Allianz wprowadził osiem programów branżowych dedykowanych właścicielom małych i średnich firm: Apteki, Biura, Budownictwo, Edukacja, Handel detaliczny, Hotele i Gastronomia, Naprawa i Serwis, Zdrowie i Uroda.
 
Marek Medygrał, regionalny dyrektor sprzedaży dodaje, że zmieniony produykt, to przede wszystkim szerszy zakres ochrony: „Nowa oferta to nie tylko rozbudowane pakiety branżowe, ale i atrakcyjna propozycja produktowa, która została rozszerzona o nowe klauzule i zakresy. Interesującym rozwiązaniem jest także wypłata odszkodowania za towar z marżą, będący w posiadaniu ubezpieczonego – to ważny argument, szczególnie dla firm z branż AGD, RTV itp. Dzięki intuicyjnemu systemowi sprzedaży, który zawiera liczne podpowiedzi, agenci będą mogli w bardzo prosty sposób dopasować ofertę do potrzeb klienta – przyznaje”.
 
Ubezpieczenie Bezpieczny Biznes może być zawarte przez każdego przedsiębiorcę, którego majątek nie przekracza 15 mln zł w jednej lokalizacji lub 25 mln zł we wszystkich.
 
Źródło: www.allianz.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz

Recent Posts

Klienci coraz częściej zgłaszają problemy z ubezpieczeniami sprzętu elektronicznego 

Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…

2 dni ago

PKO Ubezpieczenia: Polacy nie czują się gotowi na kryzysy 

Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…

2 dni ago

Jak Polacy korzystali z prywatnej opieki medycznej w 2025 roku? 

Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…

2 dni ago

Twoja Hospitalizacja – nowa propozycja dla klientów Prudential 

Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…

3 dni ago

Ubezpieczenie grupowe Puls od InterRisk – element atrakcyjnego pakietu pracowniczego 

Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…

3 dni ago

PZU przyspiesza likwidację szkód dzięki mStłuczce 

Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…

4 dni ago