Aktualności

Allianz: Polisa „Bezpieczny Biznes” rozszerzona o nowe klauzule i zakresy

Allianz wzbogacił zakres ubezpieczenia pod nazwą „Bezpieczny Biznes”. Zmianie uległ nie tylko zakres, ale też niektóre definicje, które zostały odpowiednio uproszczone. Wprowadzono również 8 specjalnych ofert, które dedykowane są wybranym branżom.

 
Oferta dopasowana do rosnących potrzeb
 
Krzysztof Wanatowiczdyrektor zarządzający ds. Produktów Masowych, podkreśla, że firmie zależy na tym, aby oferta była ściśle dopasowana do potrzeb klientów: „ Pracując nad nowymi rozwiązaniami, czerpaliśmy m.in. z bogatego doświadczenia naszych agentów. Zależało nam, aby stworzyć ofertę dopasowaną do rosnących potrzeb oraz zapewniającą realną korzyść i poczucie bezpieczeństwa naszych klientów”.
Oferta pozwala na indywidualne dopasowanie zakresu do potrzeb każdego przedsiębiorstwa dzięki dostępności takich modułów, jak ubezpieczenie mienia od pożaru i innych zdarzeń losowych w wariancie pełnym, ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku (ochrona m.in. wartości pieniężnych znajdujących się w kasie, jak również środków na rachunku bankowym od nieautoryzowanych transakcji z wykorzystaniem firmowej karty), ubezpieczenie przenośnego sprzętu elektronicznego w formule all risk (m.in. w razie zdarzeń wynikających np. z braku odpowiednich kwalifikacji czy błędów w obsłudze) oraz OC.
 
Osiem dodatkowych programów branżowych
 
Dodatkowo, w ramach Bezpiecznego Biznesu Allianz wprowadził osiem programów branżowych dedykowanych właścicielom małych i średnich firm: Apteki, Biura, Budownictwo, Edukacja, Handel detaliczny, Hotele i Gastronomia, Naprawa i Serwis, Zdrowie i Uroda.
 
Marek Medygrał, regionalny dyrektor sprzedaży dodaje, że zmieniony produykt, to przede wszystkim szerszy zakres ochrony: „Nowa oferta to nie tylko rozbudowane pakiety branżowe, ale i atrakcyjna propozycja produktowa, która została rozszerzona o nowe klauzule i zakresy. Interesującym rozwiązaniem jest także wypłata odszkodowania za towar z marżą, będący w posiadaniu ubezpieczonego – to ważny argument, szczególnie dla firm z branż AGD, RTV itp. Dzięki intuicyjnemu systemowi sprzedaży, który zawiera liczne podpowiedzi, agenci będą mogli w bardzo prosty sposób dopasować ofertę do potrzeb klienta – przyznaje”.
 
Ubezpieczenie Bezpieczny Biznes może być zawarte przez każdego przedsiębiorcę, którego majątek nie przekracza 15 mln zł w jednej lokalizacji lub 25 mln zł we wszystkich.
 
Źródło: www.allianz.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz

Recent Posts

Branża budowlana. Ponad 3,4 tys. wypadków przy pracy w 2024 r. 

W branży budowlanej rocznie dochodzi do kilku tysięcy wypadków przy pracy.  W zeszłym roku w…

3 godziny ago

Czy czekają nas rekordowe kary za brak OC? 

Wzrost płacy minimalnej w 2026 roku powyżej 5 000 zł to nie tylko większe wynagrodzenie –…

3 godziny ago

PZU: Polacy coraz chętniej ubezpieczają swoje nieruchomości 

Świadomość ubezpieczeniowa Polaków rośnie – z danych PZU wynika, że coraz więcej osób decyduje się…

3 godziny ago

Bezpieczne wakacje zaczynają się od odpowiedniego ubezpieczenia 

Wakacje to czas odpoczynku, radości i podróży – ale także moment, kiedy powinniśmy szczególnie zadbać…

1 dzień ago

Masz polisę OC w DallBogg? Uważaj – sam musisz zadbać o nową umowę 

Rzecznik Finansowy przypomina, że właściciele polis OC w DallBogg nie mogą liczyć na automatyczne przedłużenie…

1 dzień ago

Compensa nagrodzona za innowacyjne produkty ubezpieczeniowe 

Compensa została wyróżniona nagrodą Srebrny Parasol 2025 przyznawaną przez miesięcznik „Home&Market”. Uznanie zdobyły dwa produkty…

2 dni ago