Allianz wzbogacił zakres ubezpieczenia pod nazwą „Bezpieczny Biznes”. Zmianie uległ nie tylko zakres, ale też niektóre definicje, które zostały odpowiednio uproszczone. Wprowadzono również 8 specjalnych ofert, które dedykowane są wybranym branżom.
Oferta dopasowana do rosnących potrzeb
Krzysztof Wanatowicz, dyrektor zarządzający ds. Produktów Masowych, podkreśla, że firmie zależy na tym, aby oferta była ściśle dopasowana do potrzeb klientów: „ Pracując nad nowymi rozwiązaniami, czerpaliśmy m.in. z bogatego doświadczenia naszych agentów. Zależało nam, aby stworzyć ofertę dopasowaną do rosnących potrzeb oraz zapewniającą realną korzyść i poczucie bezpieczeństwa naszych klientów”.
Oferta pozwala na indywidualne dopasowanie zakresu do potrzeb każdego przedsiębiorstwa dzięki dostępności takich modułów, jak ubezpieczenie mienia od pożaru i innych zdarzeń losowych w wariancie pełnym, ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku (ochrona m.in. wartości pieniężnych znajdujących się w kasie, jak również środków na rachunku bankowym od nieautoryzowanych transakcji z wykorzystaniem firmowej karty), ubezpieczenie przenośnego sprzętu elektronicznego w formule all risk (m.in. w razie zdarzeń wynikających np. z braku odpowiednich kwalifikacji czy błędów w obsłudze) oraz OC.
Osiem dodatkowych programów branżowych
Dodatkowo, w ramach Bezpiecznego Biznesu Allianz wprowadził osiem programów branżowych dedykowanych właścicielom małych i średnich firm: Apteki, Biura, Budownictwo, Edukacja, Handel detaliczny, Hotele i Gastronomia, Naprawa i Serwis, Zdrowie i Uroda.
Marek Medygrał, regionalny dyrektor sprzedaży dodaje, że zmieniony produykt, to przede wszystkim szerszy zakres ochrony: „Nowa oferta to nie tylko rozbudowane pakiety branżowe, ale i atrakcyjna propozycja produktowa, która została rozszerzona o nowe klauzule i zakresy. Interesującym rozwiązaniem jest także wypłata odszkodowania za towar z marżą, będący w posiadaniu ubezpieczonego – to ważny argument, szczególnie dla firm z branż AGD, RTV itp. Dzięki intuicyjnemu systemowi sprzedaży, który zawiera liczne podpowiedzi, agenci będą mogli w bardzo prosty sposób dopasować ofertę do potrzeb klienta – przyznaje”.
Ubezpieczenie Bezpieczny Biznes może być zawarte przez każdego przedsiębiorcę, którego majątek nie przekracza 15 mln zł w jednej lokalizacji lub 25 mln zł we wszystkich.
Źródło: www.allianz.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…