Aktualności

Allianz Polska wspiera pracowników za pomocą portali społecznościowych

Ubezpieczyciel uruchomił projekt, którego celem jest pomoc  dla agentów w prowadzonych przez nich działaniach  content marketingowych w mediach społecznościowych. Przy pomocy platformy NapoleonCat Departament Marketingu Allianz dostarcza propozycje postów bezpośrednio na strony na Facebooku niemal 200 agentów uczestniczących w projekcie.

 
Narzędzie dostarcza również Allianzowi szczegółowe informacje na temat efektywności treści publikowanych na stronach społecznościowych pośredników. Dzięki takiemu rozwiązaniu opanowany został problem związany z koniecznością wdrożenia dużej liczby beneficjentów projektu w obsługę nowych narzędzi, co pozwoliło na oszczędność czasu i kosztów.
 
Łukasz Papuda odpowiedzialny za media społecznościowe w Allianz Polska podkreśla zalety prowadzonych działań: „ Ponad dwa lata temu, jako pierwsi na rynku zdecydowaliśmy się na uruchomienie projektu wspierającego agentów wyłącznych w działaniach na Facebooku. Raporty, zarówno te zasięgowe, jak i sprzedażowe, pokazują że był to dobry ruch. Nasza sieć sprzedaży pokochała media społecznościowe i dzięki wsparciu merytorycznemu, szkoleniom i dostarczanym treściom coraz sprawniej się w nich porusza”.  
 
W ciągu dwóch miesięcy od wdrożenia projektu strony agentów Allianz na Faceboooku zanotowały 22% wzrost liczby interakcji w postaci komentarzy do publikowanych treści. Posty zawierające treści proponowane przez zakład generują średnio o 48% wyższy zasięg organiczny niż treści tworzone przez samych pośredników. 
 
Źródło: www.napoleoncat.com

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Agrocasco – ile kosztuje kompleksowa ochrona maszyn rolniczych? 

Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…

5 dni ago

Wystartował drugi etap kampanii LINK4 Doceniamy Dobrych Kierowców 

Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…

5 dni ago

Szkoda całkowita – co zrobić z samochodem? 

O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…

6 dni ago

mojePZU ma już ponad 5 mln użytkowników 

Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…

6 dni ago

Ile wynosi kara za brak OC motocykla? 

Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…

1 tydzień ago

Rankomat.pl wprowadza nową platformę komunikacyjną, realizowaną pod hasłem “Z małą pomocą Rankomatu”  

Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…

1 tydzień ago