Categories: Aktualności

Allianz promuje ubezpieczenie komunikacyjne w kinie samochodowym

Oscarowa „Ida” rozpocznie działalność kina letniego który zainauguruje sezon w dniu 26 czerwca w Warszawie. Strategicznym partnerem projektu jest firma Allianz Polska, która promować będzie podczas imprezy swoje produkty z zakresu ubezpieczenia komunikacyjnego.

W każdy wakacyjny czwartek na błoniach Stadionu Narodowego zagości kino samochodowe, wzbogacone dodatkowo o sobotnie maratony filmowe. Miłośnicy X Muzy na świeżym powietrzu obejrzą najlepsze tytuły ostatnich miesięcy, bez potrzeby wychodzenia z samochodu. Co w przypadku,  kiedy nie jedźmy autem? Organizatorzy dla takich osób przygotowali leżaki , które znajdować się będą w specjalnej sferze. Allianz Polska  współpracując z kinem samochodowym  będzie reklamować nową ofertę ubezpieczenia komunikacyjnego Allianz. Magdalena Nawłoka, wiceprezes Allianz Polska odpowiedzialna za pion ubezpieczeń indywidualnych i korporacyjnych: „Ostatnie lata upływały pod znakiem ostrej walki konkurencyjnej na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych, na którym i my jesteśmy obecni. Jako Allianz mamy rozpoznawalną markę kojarzoną z wysoką jakością obsługi. Wprowadzając zmiany w ofercie ubezpieczeń komunikacyjnych, chcieliśmy z jednej strony zaoferować kierowcom atrakcyjne cenowo polisy dopasowane do ich profilu, a z drugiej dać naszym agentom narzędzie, dzięki którym będą mogli sprawnie i szybko oferować klientom ubezpieczenie pojazdu.”.
 
Żródło: www.allianz.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

21 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

21 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago