Oscarowa „Ida” rozpocznie działalność kina letniego który zainauguruje sezon w dniu 26 czerwca w Warszawie. Strategicznym partnerem projektu jest firma Allianz Polska, która promować będzie podczas imprezy swoje produkty z zakresu ubezpieczenia komunikacyjnego.
W każdy wakacyjny czwartek na błoniach Stadionu Narodowego zagości kino samochodowe, wzbogacone dodatkowo o sobotnie maratony filmowe. Miłośnicy X Muzy na świeżym powietrzu obejrzą najlepsze tytuły ostatnich miesięcy, bez potrzeby wychodzenia z samochodu. Co w przypadku, kiedy nie jedźmy autem? Organizatorzy dla takich osób przygotowali leżaki , które znajdować się będą w specjalnej sferze. Allianz Polska współpracując z kinem samochodowym będzie reklamować nową ofertę ubezpieczenia komunikacyjnego Allianz. Magdalena Nawłoka, wiceprezes Allianz Polska odpowiedzialna za pion ubezpieczeń indywidualnych i korporacyjnych: „Ostatnie lata upływały pod znakiem ostrej walki konkurencyjnej na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych, na którym i my jesteśmy obecni. Jako Allianz mamy rozpoznawalną markę kojarzoną z wysoką jakością obsługi. Wprowadzając zmiany w ofercie ubezpieczeń komunikacyjnych, chcieliśmy z jednej strony zaoferować kierowcom atrakcyjne cenowo polisy dopasowane do ich profilu, a z drugiej dać naszym agentom narzędzie, dzięki którym będą mogli sprawnie i szybko oferować klientom ubezpieczenie pojazdu.”.
Żródło: www.allianz.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…