Logo Allianz

Oscarowa „Ida” rozpocznie działalność kina letniego który zainauguruje sezon w dniu 26 czerwca w Warszawie. Strategicznym partnerem projektu jest firma Allianz Polska, która promować będzie podczas imprezy swoje produkty z zakresu ubezpieczenia komunikacyjnego.

W każdy wakacyjny czwartek na błoniach Stadionu Narodowego zagości kino samochodowe, wzbogacone dodatkowo o sobotnie maratony filmowe. Miłośnicy X Muzy na świeżym powietrzu obejrzą najlepsze tytuły ostatnich miesięcy, bez potrzeby wychodzenia z samochodu. Co w przypadku,  kiedy nie jedźmy autem? Organizatorzy dla takich osób przygotowali leżaki , które znajdować się będą w specjalnej sferze. Allianz Polska  współpracując z kinem samochodowym  będzie reklamować nową ofertę ubezpieczenia komunikacyjnego Allianz. Magdalena Nawłoka, wiceprezes Allianz Polska odpowiedzialna za pion ubezpieczeń indywidualnych i korporacyjnych: „Ostatnie lata upływały pod znakiem ostrej walki konkurencyjnej na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych, na którym i my jesteśmy obecni. Jako Allianz mamy rozpoznawalną markę kojarzoną z wysoką jakością obsługi. Wprowadzając zmiany w ofercie ubezpieczeń komunikacyjnych, chcieliśmy z jednej strony zaoferować kierowcom atrakcyjne cenowo polisy dopasowane do ich profilu, a z drugiej dać naszym agentom narzędzie, dzięki którym będą mogli sprawnie i szybko oferować klientom ubezpieczenie pojazdu.”.
 
Żródło: www.allianz.pl