23 grudnia wystartowała nowa kampania wizerunkowa Allianz Polska, w której ubezpieczyciel promuje ubezpieczenia na życie. Spoty możemy zobaczyć w internecie, bowiem kampania obejmie czołowe portale i media społecznościowe. Jej celem jest również wzmocnienie marki Allianz w Polsce.
Firma Allianz Polska wystartowała z nową kampanią promującą ubezpieczenia na życie. Kampania jest realizowana w internecie – obejmie czołowe portale i media społecznościowe, w tym YouTube.
– Nasza kampania opiera się obserwacji, że nie wystarczy sama troska o bliskich, ani same pieniądze, aby zyskać poczucie bezpieczeństwa. Te dwie wartości trzeba ze sobą połączyć, podejmując odpowiedzialne decyzje. Jedną z nich jest zawarcie ubezpieczenia na życie i zdrowie. Wtedy można żyć z nadzieją, że będzie dobrze, i nie jest to puste życzenie. Ubezpieczenie daje nam od razu poczucie bezpieczeństwa, a w razie problemów i straty – realną pomoc – mówi Piotr Kochanowski, dyrektor departamentu market management w Allianz Polska.
Spoty skierowane są przede wszystkim do osób w wieku 30-50 lat, które mogą połączyć troskę o siebie i bliskich z możliwościami finansowymi.
Ubezpieczyciel w swojej kampanii zwraca uwagę na znaczącą rolę kobiet w kwestach związanych z bezpieczeństwem finansowym rodziny, a także zwraca uwagę na ich troskę o zdrowie najbliższych.
– Bierzemy pod uwagę bardzo dużą rolę kobiet jeśli chodzi o odpowiedzialność za bezpieczeństwo finansowe rodziny i podejmowanie decyzji w tym zakresie. Doceniamy również ich troskę o zdrowie najbliższych, co ma odzwierciedlenie w naszej kampanii – dodaje Piotr Kochanowski.
Co więcej, kampania ma także za zadanie wzmocnić markę Allianz w Polsce oraz wspierać pracę agentów ubezpieczeniowych firmy oraz innych pośredników.
Z opublikowanych informacji wynika, że nowa kampania potrwa od 23 grudnia 2022 roku do końca lutego 2023 roku. Jak wcześniej wspominaliśmy, będzie prowadzona w internecie. Wynika to z tego, że kanał ten staje się coraz ważniejszym miejscem poszukiwań informacji na temat ubezpieczeń.
Za koncept nowej kampanii i jej kreację odpowiada agencja Plej. Z kolei za produkcją spotu stoi dom produkcyjny Flota Filmowa, zaś konsultacją marketingową – Roman Jędrkowiak.
Źródło: Allianz fot. Będzie dobrze. Allianz, ubezpieczenia na życie. 30′ / YouTube
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…