LUMAPIXEL: Blue Sky Aerial Filming for Sydney FC. May 17, 2017. Allianz Stadium, Moore Park, NSW, Australia. Photo: Narelle Spangher
Allianz Polska rozpoczęło nową kampanię wizerunkową promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie. Ubezpieczyciel zachęca w niej między innymi do tego, by dodatkowo ubezpieczyć się na wypadek ciężkich chorób, takich jak zawał, udar czy rak.
Allianz Polska wystartowało z nową kampanią, która promuje ubezpieczenia na życie i zdrowie. Zgodnie z zapowiedziami działania są realizowane w internecie i potrwają do kwietnia.
– Chcemy zainspirować Polaków, by jeszcze lepiej zadbali o wspólną przyszłość swoją i bliskich. Miłość i troskę o nich wyrażamy na wiele sposobów, ale często ‒ w natłoku codziennych zajęć ‒ odsuwamy na później myśli o ubezpieczeniu swojego życia i zdrowia. Nasz spot pokazuje, że czasem samo życie może wysyłać nam sygnały, a codzienne sytuacje mogą sprawić, że zdecydujemy na ubezpieczenie – mówi Piotr Kochanowski, dyrektor departamentu Market Management w Allianz Polska.
Badanie Jak Polki i Polacy dbają o zdrowie, przeprowadzone przez Norstat Polska na zlecenie Allianz Polska pokazuje, że niemal połowa Polaków obawia się poważnej choroby – głównie nowotworów oraz chorób układu krążenia, takich jak zawał serca i udar mózgu. Jednak okazuje się, że na ich wypadek ubezpiecza się tylko 3 na 10 osób. Jednocześnie 67% respondentów uważa, że polisa na życie i zdrowie pozwala lepiej zadbać o siebie i bliskich w razie problemów ze zdrowiem.
– Motywem przewodnim kampanii jest serce. To zarazem symbol miłości, jak też jeden z najważniejszych organów, który zasługuje na naszą codzienną troskę. Choroby układu krążenia, w tym serca, wciąż pozostają pierwszą przyczyną śmierci Polaków. Warto pamiętać, że możemy im w dużym stopniu zapobiegać dzięki odpowiedniemu stylowi życia. Nasza kampania zachęca, by dodatkowo ubezpieczyć się na wypadek ciężkich chorób, takich jak zawał, udar i rak, i zapewnić sobie możliwość leczenia za granicą w razie poważnych problemów ze zdrowiem. Odwołujemy się do głosu serca, aby pobudzić wyobraźnię odbiorców i zainteresować ich naszą ofertą – dodaje Piotr Kochanowski.
Jak już wspominaliśmy działania związane z kampanią prowadzone są w internecie, który jest najważniejszym kanałem poszukiwania informacji na temat ubezpieczeń. Przygotowane materiały służą edukacji na temat dbania o zdrowie, w szczególności o serce. Jak możemy przeczytać, celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Allianz w obszarze ubezpieczeń na zdrowie i życie, a tym samym wsparcie pracy agentów ubezpieczeniowych firmy oraz innych pośredników.
Warto dodać, że koncept i kreację przygotowała agencja Plej. Spot wyprodukowała Flota Filmowa, a wyreżyserował go Marcin Filipek. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja FullSix Media.
Źródło: Allianz Polska
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…