Allianz Polska rozpoczęło nową kampanię wizerunkową promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie. Ubezpieczyciel zachęca w niej między innymi do tego, by dodatkowo ubezpieczyć się na wypadek ciężkich chorób, takich jak zawał, udar czy rak.
Allianz Polska wystartowało z nową kampanią, która promuje ubezpieczenia na życie i zdrowie. Zgodnie z zapowiedziami działania są realizowane w internecie i potrwają do kwietnia.
– Chcemy zainspirować Polaków, by jeszcze lepiej zadbali o wspólną przyszłość swoją i bliskich. Miłość i troskę o nich wyrażamy na wiele sposobów, ale często ‒ w natłoku codziennych zajęć ‒ odsuwamy na później myśli o ubezpieczeniu swojego życia i zdrowia. Nasz spot pokazuje, że czasem samo życie może wysyłać nam sygnały, a codzienne sytuacje mogą sprawić, że zdecydujemy na ubezpieczenie – mówi Piotr Kochanowski, dyrektor departamentu Market Management w Allianz Polska.
Badanie Jak Polki i Polacy dbają o zdrowie, przeprowadzone przez Norstat Polska na zlecenie Allianz Polska pokazuje, że niemal połowa Polaków obawia się poważnej choroby – głównie nowotworów oraz chorób układu krążenia, takich jak zawał serca i udar mózgu. Jednak okazuje się, że na ich wypadek ubezpiecza się tylko 3 na 10 osób. Jednocześnie 67% respondentów uważa, że polisa na życie i zdrowie pozwala lepiej zadbać o siebie i bliskich w razie problemów ze zdrowiem.
– Motywem przewodnim kampanii jest serce. To zarazem symbol miłości, jak też jeden z najważniejszych organów, który zasługuje na naszą codzienną troskę. Choroby układu krążenia, w tym serca, wciąż pozostają pierwszą przyczyną śmierci Polaków. Warto pamiętać, że możemy im w dużym stopniu zapobiegać dzięki odpowiedniemu stylowi życia. Nasza kampania zachęca, by dodatkowo ubezpieczyć się na wypadek ciężkich chorób, takich jak zawał, udar i rak, i zapewnić sobie możliwość leczenia za granicą w razie poważnych problemów ze zdrowiem. Odwołujemy się do głosu serca, aby pobudzić wyobraźnię odbiorców i zainteresować ich naszą ofertą – dodaje Piotr Kochanowski.
Jak już wspominaliśmy działania związane z kampanią prowadzone są w internecie, który jest najważniejszym kanałem poszukiwania informacji na temat ubezpieczeń. Przygotowane materiały służą edukacji na temat dbania o zdrowie, w szczególności o serce. Jak możemy przeczytać, celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Allianz w obszarze ubezpieczeń na zdrowie i życie, a tym samym wsparcie pracy agentów ubezpieczeniowych firmy oraz innych pośredników.
Warto dodać, że koncept i kreację przygotowała agencja Plej. Spot wyprodukowała Flota Filmowa, a wyreżyserował go Marcin Filipek. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja FullSix Media.
Źródło: Allianz Polska
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…