Cyfryzacja oparta o doświadczenie klienta (CX) wyzwaniem sektora ubezpieczeń

5 lat ago

Jak wynika z raportu firmy IDC[1] wydatki na technologie w sektorze ubezpieczeniowym wzrosną w skali globalnej o ponad 5% osiągając…

Assistance – usługa coraz bardziej popularna wśród Klientów

5 lat ago

Rośnie liczba Klientów, którzy świadomie decydują się na zakup ubezpieczenia assistance. Dostępność produktu, szeroki zakres i jakość świadczonych usług powoduje, że…

Wyjazd do Włoch, a koronawirus SARS-CoV-2

5 lat ago

Ze względu na wzrost liczby zachorowań wywołanych przez koronawirusa SARS-CoV-2 Ministerstwo Spraw Zagranicznych odradza podróże do 11 włoskich gmin, które…

Obowiązkowe ubezpieczenie OC – kolejna wojna cenowa?

5 lat ago

Z danych opublikowanych przez PIU wynika, że w 2019  roku przypis ze składek z obowiązkowego ubezpieczenia OC był mniejszy niż…

Brexit – dostęp do świadczeń opieki zdrowotnej

5 lat ago

W związku z wyjściem Wielkiej Brytanii ze struktur Unii Europejskiej z dniem 31 stycznia 2020r.  obowiązuje okres przejściowy, który upłynie…

Jak branża ubezpieczeniowa wpływa na gospodarkę i społeczeństwo?

5 lat ago

Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że sektor ubezpieczeń cieszy się dobrą opinią w tym zakresie w jakim wpływa na…

Andrzej Strejlau twarzą marki TUZ Ubezpieczenia

5 lat ago

Mądrość, uczciwość i życiowe doświadczenie – te cechy słynnego trenera i komentatora telewizyjnego sprawiły, że Zarząd TUZ TUW postanowił powierzyć…

Działalność agencyjna. Co każdy agent ubezpieczeniowy powinien wiedzieć?

5 lat ago

Każdy agent ubezpieczeniowy rozpoczynając swoją działalność powinien posiadać podstawową wiedzę, która ułatwi mu prowadzenie pośrednictwa ubezpieczeniowego. W niniejszym artykule postaramy…

Kampania rekrutacyjna MetLife i mamopracuj.pl

5 lat ago

MetLife rozpoczął kampanię rekrutacyjną we współpracy z serwisem mamopracuj.pl. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku firmy jako pracodawcy wśród kobiet i…

Nationale-Nederlanden wspiera Narodowy Test Zdrowia Polaków serwisu Medonet

5 lat ago

Nationale-Nederlanden zostało partnerem strategicznym Narodowego Testu Zdrowia Polaków. Celem tego ogólnopolskiego projektu, realizowanego przez serwis Medonet, jest zwiększenie świadomości społecznej…