Aktualności

Anna Szewczyk dyrektorką Departamentu Sprzedaży Sieci Agencyjnej i Franczyzowej w UNIQA Polska

  • W wyniku wewnętrznego awansu Anna Szewczyk obejmuje zarządzanie Departamentem Sprzedaży Sieci Agencyjnej i Franczyzowej.  
  • To doświadczona menedżerka z długoletnim doświadczeniem w branży ubezpieczeniowej. 

Anna Szewczyk związana jest z rynkiem ubezpieczeniowym od 2010 roku. W Liberty Ubezpieczenia zarządzała relacjami biznesowymi w ramach umów bezpośrednich. W AXA Ubezpieczenia, a obecnie w UNIQA, odpowiada za współpracę z sieciami ogólnopolskimi oraz wdrożenia strategicznych projektów w kanale multiagencyjnym.  

Bardzo mnie cieszy, że Ania podjęła się nowego wyzwania, bo niewątpliwie posiada doświadczenie, wiedzę oraz umiejętności do dalszego rozwoju sieci agencyjnej i franczyzowej. Ania jest mocno ceniona zarówno wśród partnerów biznesowych, jak i zespół w UNIQA. Jestem pewien, że doskonale się sprawdzi w nowej roli – podkreśla Bartłomiej Biały, który będzie zarządzał Pionem Sprzedaży – Sieć Franczyzowa i Sieci Partnerskie w UNIQA Polska. 

Nowe stanowisko Anna Szewczyk objęła z dniem 1 lutego 2024 roku. 

Będę mieć przyjemność pracować z jednym z silniejszych zespołów sprzedażowych na rynku ubezpieczeniowym. To duża odpowiedzialność, ale też motywacja do osiągania kolejnych sukcesów. Dodatkowo rozwój i dbałość o biznes w kanale multiagencyjnym jest kluczowym elementem strategii naszej firmy, dlatego dziękuję za to zaufanie. Jestem przekonana, że wspólnie z zespołem wykorzystamy szeroki potencjał UNIQA do dalszego rozwoju wartościowych i silnych relacji z agentami – mówi Anna Szewczyk, dyrektorka Departamentu Sprzedaży Sieci Agencyjnej i Franczyzowej w UNIQA Polska. 

UNIQA intensywnie rozwija współpracę agencyjną, poprzez wdrażanie zmian w produktach, narzędziach informatycznych i procesach dostosowanych do specyfiki rynku agencyjnego. W ubiegłym roku firma zorganizowała cykl spotkań w ramach programu UNIQA Bliżej Agentów, podczas których kadra zarządzająca wysokiego szczebla spotykała się z agentami w regionach i prezentowała kierunki rozwoju firmy. Jedną z istotnych zmian wprowadzonych w 2023 roku było wdrożenie obsługi OFWCA przez indywidulanych doradców działających w ramach Wirtualnego Makroregionu. UNIQA usprawniła także infolinię, znacząco skracając średni czas oczekiwania na połączenie. Kluczowym kierunkiem rozwoju będzie kontynuacja strategii bycia blisko agentów oraz wykorzystanie skali działalności i kompleksowej oferty produktowej do dalszego rozwoju współpracy z partnerami biznesowymi.  

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Wystartowała II Edycja Programu Stażowego INTER Polska 

INTER Polska ogłosiła start II edycji Programu Stażowego. Dzięki tej inicjatywie studenci i absolwenci mogą…

19 godzin ago

Dobra wiadomość dla osób, które długoterminowo oszczędzają na emeryturę 

Grupa PZU podsumowała kwartalne wydarzenia rynkowe i wyniki inwestycyjne DFE PZU. Wynika z nich, że w…

19 godzin ago

Nowości produktowe i udogodnienia w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych UNIQA 

UNIQA wprowadziła zmiany w swoich ubezpieczeniach komunikacyjnych. Ubezpieczyciel oferuje nowości produktowe i zapewnia jeszcze szerszą…

2 dni ago

Wyjeżdżasz na majówkę? Sprawdź swoje ubezpieczenia 

Przed nami majówka. Dla wielu z nas to dobra okazja do podróży własnym autem. Zwłaszcza,…

2 dni ago

Ponad milion osób oszczędza na emeryturę z TFI PZU SA 

Liczba osób oszczędzających na emeryturę z TFI PZU wynosiła w połowie kwietnia ponad milion. Co…

5 dni ago

Ubezpieczenia robót budowlano-montażowych InterRisk w kontekście zmian klimatycznych 

Do wyzwań współczesnej gospodarki śmiało możemy zaliczyć zmiany klimatyczne. Wpływają one zarówno na życie codzienne,…

5 dni ago