Aktualności

Automatyczna wypłata w likwidacji szkód Compensy – kolejne funkcjonalności

Compensa dodała kolejne funkcjonalności w obszarze likwidacji prostych szkód majątkowych i komunikacyjnych. Automatyczna wypłata, mająca wcześniej zastosowanie w przypadku uproszczonych ścieżek likwidacji, może nastąpić także po zawarciu ugody przez rzeczoznawcę oraz decyzji klienta o skorzystaniu z pomocy warsztatu partnerskiego Towarzystwa.

W czerwcu Compensa wdrożyła kolejną innowację w obszarze likwidacji szkód, dzięki której automatyczna wypłata odszkodowania może nastąpić w dwóch kolejnych przypadkach. Jednym z nich jest zawarcie przez rzeczoznawcę ugody z klientem, a drugim decyzja klienta o skorzystaniu z pomocy warsztatu partnerskiego Compensy. Nowe możliwości zastosowania automatycznej wypłaty odszkodowania zostały dodane do już istniejącej, stosowanej w uproszczonych ścieżkach likwidacji szkód, która została wdrożona w grudniu ubiegłego roku.

Stawiamy kolejne kroki na drodze w stronę cyfryzacji Compensy. Naszym celem jest z jednej strony odpowiedź na technologiczne przyzwyczajenia klientów, a z drugiej oszczędność czasu zarówno osób starających się o odszkodowanie, jak i likwidatora. Teraz nie musi on już ręcznie sprawdzać, czy spełnione są wszystkie warunki do przyjęcia odpowiedzialności i wypłaty odszkodowania. W przypadku automatycznej wypłaty jest to automatycznie podsumowywane przez system – komentuje Rafał Mosionek, Zastępca Prezesa Zarządu Compensy, odpowiedzialny w firmie między innymi za obszar likwidacji szkód.

Obecnie w przypadku samolikwidacji co trzecia szkoda jest kwalifikowana do automatycznej wypłaty, a klient otrzymuje odszkodowanie już w kilka – kilkanaście godzin od rozpoczęcia procesu likwidacji.

Źródło: Compensa

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Agrocasco – ile kosztuje kompleksowa ochrona maszyn rolniczych? 

Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…

4 dni ago

Wystartował drugi etap kampanii LINK4 Doceniamy Dobrych Kierowców 

Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…

4 dni ago

Szkoda całkowita – co zrobić z samochodem? 

O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…

5 dni ago

mojePZU ma już ponad 5 mln użytkowników 

Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…

5 dni ago

Ile wynosi kara za brak OC motocykla? 

Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…

6 dni ago

Rankomat.pl wprowadza nową platformę komunikacyjną, realizowaną pod hasłem “Z małą pomocą Rankomatu”  

Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…

6 dni ago