Emplobot, automatyczny system pozyskiwania i wstępnej selekcji potencjalnych pracowników trafił również do ubezpieczeń. Aviva zdecydowała się zautomatyzować pierwszy etap procesu rekrutacyjnego – zbieranie i selekcja CV.
Emplobot, narzędzie opracowane przez technologiczną firmę Emplocity, działa za pośrednictwem Messengera.To chatbot, za pomocą którego przeprowadzana jest preselekcja kandydata na pracownika towarzystwa. Za pomocą narzędzia Aviva dowiaduje się od potencjalnego pracownika takich informacji jak m.ni.: dane osobowe oraz informacje dotyczące wykształcenia, doświadczenia, oczekiwań związanych rozwojem zawodowym czy wysokością wynagrodzenia itp.Na podstawie tych danych pracodawca decyduje się na ewentualne dalsze rozmowy kontaktując się również za pośrednictwem systemu. Pozostała część procesu rekrutacyjnego przebiega już w konwencjonalnej formule.
Narzędzie ma optymalizować pracę rekruterów. Przyczynia się również do redukcji kosztów naboru przyszłych pracowników. Emplobot jest uaktywniony cały czas i może prowadzić rozmowy z wieloma osobami jednocześnie. Rozmowa przebiega w prosty i schematyczny sposób. Informacje uzyskane przez Emplobota wystarczają, aby zebrać od kandydatów informacje potrzebne do ewentualnie dalszych rozmów. Co ważne – system funkcjonuje w zgodzie z zapisami RODO.
Monika Kulińska, dyrektor personalna w Avivie: „Posiadanie Emplobota „na pokładzie” wzmocni nasz zespół rekrutacji, ułatwiając i przyspieszając preselekcję. Przede wszystkim ułatwi życie naszym kandydatom, umożliwiając im udział we wstępnym wywiadzie online niezależnie od dnia, godziny czy miejsca, w którym aktualnie przebywają”. Narzędzie może być przydatne przy rozpoczynaniu rozmowy np. z potencjalnymi pracownikami call center i działów często prowadzących proces rekrutacji.
Krzysztof Sobczak, prezes Emplocity podkreśla: „W ostatnich kilku miesiącach zauważyliśmy znaczący wzrost zainteresowania Emplobotem. Niezmiernie nas cieszy, że polskie firmy są otwarte na nowe technologie rekrutacyjne”. Twórcy zapewniają, że firma będzie pracować nad kolejną, autonomiczną wersją chatbota, która bazować będzie na jeszcze bardziej zaawansowanych systemach sztucznej inteligencji.
Źródło: www.pb.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…