AXA Assistance podjęła współpracę z siecią RTV Euro AGD wprowadzając na rynek nowe ubezpieczenie. Polisa zapewnia ochronę sprzętu zakupionego we wspomnianej sieci sklepów. W ramach ubezpieczenia AXA Partners pokryje koszty naprawy uszkodzonego sprzętu, a jeśli naprawa jest niemożliwa lub nieopłacalna, wymieni sprzęt na nowy.
Łukasz Hajkowski, członek zarządu AXA Partners, dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej wyjaśnia: „Stworzenie nowej linii biznesowej, jaką jest ochrona sprzętów, związane jest z rozwojem naszej grupy w ramach przyjętej strategii. Mamy nadzieję, że kolejny wypracowany przez nas produkt również sprosta oczekiwaniom nabywców i wyróżni ofertę RTV Euro AGD wśród licznej konkurencji. Wiemy, jak ważnym czynnikiem w utrzymaniu klienta jest obsługa posprzedażowa i zapewnienie ochrony sprzętu, także po upływie gwarancji producenta”.
W zależności od wybranego wariantu ubezpieczenie sprzętów zakupionych w sklepach RTV Euro AGD zapewnia klientom dodatkową ochronę, w tym w razie nieumyślnych uszkodzeń, kradzieży z włamaniem i rabunku, a po upływie gwarancji producenta także w razie awarii.
Karolina Borecka, Sales Manager AXA Partners wyjaśnia: „Przypadkowe uszkodzenia sprzętów nie podlegają standardowej gwarancji udzielanej przez producenta. Kiedy gwarancja zawiedzie, a reklamacja zostanie odrzucona, z pomocą może nam przyjść wykupione wcześniej dodatkowe ubezpieczenie. Ważnym argumentem przemawiającym za naszym ubezpieczeniem jest uwzględnienie ochrony all risk w najwyższym wariancie ochrony. Oznacza to, że chroni ona zakupione przez nas sprzęty przed wszystkimi możliwymi zagrożeniami, w tym uszkodzeniami powstałymi w następstwie zalania, upadku, przepięcia prądu czy też kradzieży z włamaniem i rabunku. Oferta przygotowana wspólnie z RTV Euro AGD zawiera także szereg świadczeń dedykowanych do konkretnych grup sprzętów, takich jak pokrycie kosztów rozmrożonej żywności w przypadku sprzętu chłodniczego czy też wydawany na czas naprawy zastępczy telewizor lub laptop – dodaje.
„Cieszę się, że możemy wspólnie zaoferować produkt o najszerszym zakresie na rynku”– mówi Artur Binkowski, dyrektor ds. ubezpieczeń w RTV EURO AGD. „Nasi klienci będą mieć ochronę w razie nieszczęśliwego wypadku z przyczyn zewnętrznych, ale również gdy sami nieumyślnie uszkodzą sprzęt, np. gdy smartfon wypadnie z ręki i zbije się wyświetlacz, gdy uszkodzą pralkę, zostawiając w kieszeni pranego ubrania monety, lub podczas zabawy z dziećmi zepsują telewizor. Z takimi właśnie problemami zgłaszają się do nas klienci każdego dnia”– dodaje.
„Cały czas szukamy nowatorskich i niekonwencjonalnych rozwiązań. Znamy się na sprzęcie i wiemy, w jaki sposób korzystają z niego nasi klienci oraz jakie są ich najczęstsze problemy z nim związane. Dla nich liczy się szybkość i skuteczność działania, stąd w razie uszkodzenia sprzętu o wartości do 300 zł wymieniamy go na nowy bez próby naprawy, w przypadku smartfonów gwarantujemy naprawę w ciągu 15 dni lub wymianę sprzętu na nowy” – podsumowuje Artur Binkowski.
Źródło: www.axa-assistance.pl
Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…
Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…
Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…
Sezon narciarski 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a już niebawem zarówno polskie, jak i zagraniczne stoki wypełnią się miłośnikami sportów…
Jak wiadomo, posiadacze pojazdów zobligowani są do posiadania ważnej polisy OC. Jednak praktyka pokazuje, że czasami dochodzi do sytuacji, gdy…
Listopad to miesiąc, w którym od lat zwraca się szczególną uwagę na problem męskich nowotworów, a także dobrostanu psychicznego. Dla…