Firmy rodzinne stanowią ponad połowę małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Ich udział w PKB kraju szacuje się na poziomie 18 procent. AXA została partnerem strategicznym Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych, najstarszej i największej organizacji zrzeszającej polskich przedsiębiorców rodzinnych.
Dzięki partnerstwu AXA zwiększy więc znacząco skalę działań, których celem jest wzmacnianie odporności polskich firm na różnego rodzaju ryzyko związane z prowadzeniem działalności gospodarczej. AXA zobowiązała się do takiej działalności w deklaracji partnerstwa na rzecz realizacji celów zrównoważonego rozwoju ONZ.
Agnieszka Żołędziowska-Kulig, wiceprezes AXA Ubezpieczenia wyjaśnia: „Chcemy słuchać firm rodzinnych, rozumieć ich potrzeby, aby jak najlepiej móc je wspierać w zarządzaniu ryzykiem i trwałym rozwoju. Naszym celem jest zwiększenie świadomości właścicieli, że ubezpieczanie się jest elementem myślenia o przyszłości biznesu rodzinnego, którego sukces zwykle jest obliczany na pokolenia oraz ochroną przeszłości – tego co udało się zakumulować przez długie lata pracy i budowania biznesu rodzinnego”
Oprócz zaangażowania finansowego, AXA stworzyła z wybranych pracowników grupę ekspertów dedykowanych firmom rodzinnym. Ich zadaniem jest prowadzenie wykładów i warsztatów merytorycznych o ubezpieczeniach chroniących ciągłość działania, odpowiedzialność cywilną w łańcuchu dostaw, wspierających w ekspansji zagranicznej, a także w zakresie zdrowia i życia pracowników.
Janina Seredyńska-Targosz, członek zarządu IFR, współwłaściciel Jantar Sp. z o.o. komentuje: „Głównym celem naszego stowarzyszenia jest wspieranie przedsiębiorców rodzinnych w różnych aspektach ich działalności. Funkcjonowanie, rozwój i trwałość żadnej firmy nie są możliwe bez dbania o bezpieczeństwo oraz zarządzanie ryzykiem. Właśnie dlatego uruchamiając program partnerstw strategicznych w IFR szukaliśmy wsparcia merytorycznego dla nas i naszych członków w zakresie ubezpieczeń oraz pomocy w efektywnym planowaniu działalności gospodarczej na lata. Dzięki współpracy z Grupą AXA w Polsce możemy zawsze liczyć na fachowe wsparcie oraz nieszablonowe podejście do wspólnych aktywności. Niezmiernie cieszymy się, że razem z jednym ze światowych liderów branży ubezpieczeniowej możemy działać na rzecz środowiska polskich przedsiębiorców rodzinnych”.
Umowa została podpisana na dwa lata do końca 2020 roku, ale partnerzy nie wykluczają, że będą współpracować dłużej.
Źródło: www.axa.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…