AXA Partners rozpoczęła kampanię reklamową połączoną z promocją produktową. Działania prowadzone są pod hasłem „100% majówki, 30% tańsze ubezpieczenie podróżne”. Kreacje ukarzą się na nośnikach OOH – na ekranach infoscreen oraz ramka w wagonach warszawskiego Metra. Działania będą prowadzone do końca kwietnia oraz w wakacje.
„Nasza kampania poza celami promocyjnymi ma również wymiar edukacyjny. Staramy się zwrócić uwagę odbiorców, że wyjeżdżając z kraju, nawet na krótki urlop, warto zadbać o ubezpieczenie podróżne. Nie uchroni nas ono przed zdarzeniami losowymi, ale w momencie ich wystąpienia pozwoli uniknąć wydatków oraz zapewni niezbędne wsparcie. Problemy zdrowotne, roszczenia osób trzecich o odszkodowanie w razie wypadku lub uszkodzenia mienia czy utrata bagażu to tylko niektóre sytuacje, w których pomoc może zapewnić ubezpieczenie podróżne” – mówi Tomáš Mrnka, Country Manager Poland AXA Partners .
Kampania „100% majówki, 30% tańsze ubezpieczenie podróżne” potrwa do 30 kwietnia br. Druga odsłona została zaplanowana od czerwca do sierpnia br. Kreacje reklamowe przygotowała czeska agencja Creative Brand.
informacja prasowa www.axa
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…