AXA Partners rozpoczęła kampanię reklamową połączoną z promocją produktową. Działania prowadzone są pod hasłem „100% majówki, 30% tańsze ubezpieczenie podróżne”. Kreacje ukarzą się na nośnikach OOH – na ekranach infoscreen oraz ramka w wagonach warszawskiego Metra. Działania będą prowadzone do końca kwietnia oraz w wakacje.
„Nasza kampania poza celami promocyjnymi ma również wymiar edukacyjny. Staramy się zwrócić uwagę odbiorców, że wyjeżdżając z kraju, nawet na krótki urlop, warto zadbać o ubezpieczenie podróżne. Nie uchroni nas ono przed zdarzeniami losowymi, ale w momencie ich wystąpienia pozwoli uniknąć wydatków oraz zapewni niezbędne wsparcie. Problemy zdrowotne, roszczenia osób trzecich o odszkodowanie w razie wypadku lub uszkodzenia mienia czy utrata bagażu to tylko niektóre sytuacje, w których pomoc może zapewnić ubezpieczenie podróżne” – mówi Tomáš Mrnka, Country Manager Poland AXA Partners .
Kampania „100% majówki, 30% tańsze ubezpieczenie podróżne” potrwa do 30 kwietnia br. Druga odsłona została zaplanowana od czerwca do sierpnia br. Kreacje reklamowe przygotowała czeska agencja Creative Brand.
informacja prasowa www.axa
Polscy turyści wchodzą w nową dekadę z jasno określonymi oczekiwaniami wobec rynku turystycznego. Biura podróży…
Europa Ubezpieczenia wprowadziła nową ofertę dla rowerzystów i użytkowników hulajnóg elektrycznych. „Ochrona na kołach” obejmuje…
Średnia cena obowiązkowego ubezpieczenia OC w Polsce w trzecim kwartale 2025 roku wyniosła 672 zł.…
Jesień to moment, w którym rolnicy przygotowują swoje gospodarstwa na nadchodzący sezon. VH POLSKA rozpoczęło…
Generali Polska rozpoczęło jesienny sezon ubezpieczeniowy dla upraw. W ramach oferty ubezpieczyciela rolnicy mogą zabezpieczyć…
Unum Życie wystartowało z drugim sezonem programu edukacyjnego „U lekarza”. Tym razem cykl skupia się…