Categories: Aktualności

AXA Partners z kampanią reklamową na majówkę

AXA Partners rozpoczęła kampanię reklamową połączoną z promocją produktową. Działania prowadzone są pod hasłem „100% majówki, 30% tańsze ubezpieczenie podróżne”. Kreacje ukarzą się na nośnikach OOH – na ekranach infoscreen oraz ramka w wagonach warszawskiego Metra. Działania będą prowadzone do końca kwietnia oraz w wakacje.

 

AXA: „Nasza kampania poza celami Nie promocyjnymi ma również wymiar edukacyjny”

 

„Nasza kampania poza celami promocyjnymi ma również wymiar edukacyjny. Staramy się zwrócić uwagę odbiorców, że wyjeżdżając z kraju, nawet na krótki urlop, warto zadbać o ubezpieczenie podróżne. Nie uchroni nas ono przed zdarzeniami losowymi, ale w momencie ich wystąpienia pozwoli uniknąć wydatków oraz zapewni niezbędne wsparcie. Problemy zdrowotne, roszczenia osób trzecich o odszkodowanie w razie wypadku lub uszkodzenia mienia czy utrata bagażu to tylko niektóre sytuacje, w których pomoc może zapewnić ubezpieczenie podróżne” – mówi Tomáš Mrnka, Country Manager Poland AXA Partners .

 

Kampania „100% majówki, 30% tańsze ubezpieczenie podróżne” potrwa do 30 kwietnia br. Druga odsłona została zaplanowana od czerwca do sierpnia br. Kreacje reklamowe przygotowała czeska agencja Creative Brand.

 

 

informacja prasowa www.axa

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Z biurem podróży czy samodzielnie? Raport Europa Ubezpieczenia o przyszłości turystyki 

Polscy turyści wchodzą w nową dekadę z jasno określonymi oczekiwaniami wobec rynku turystycznego. Biura podróży…

4 dni ago

Europa Ubezpieczenia wprowadza nowe ubezpieczenie dla rowerzystów i użytkowników hulajnóg 

Europa Ubezpieczenia wprowadziła nową ofertę dla rowerzystów i użytkowników hulajnóg elektrycznych. „Ochrona na kołach” obejmuje…

4 dni ago

OC i AC w trzecim kwartale 2025: stabilizacja cen, różnice regionalne i rosnąca popularność chińskich aut 

Średnia cena obowiązkowego ubezpieczenia OC w Polsce w trzecim kwartale 2025 roku wyniosła 672 zł.…

4 dni ago

Jesienne ubezpieczenia upraw w VH POLSKA 

Jesień to moment, w którym rolnicy przygotowują swoje gospodarstwa na nadchodzący sezon. VH POLSKA rozpoczęło…

5 dni ago

Generali z myślą o rolnikach – nowe ubezpieczenie upraw 

Generali Polska rozpoczęło jesienny sezon ubezpieczeniowy dla upraw. W ramach oferty ubezpieczyciela rolnicy mogą zabezpieczyć…

5 dni ago

Unum rozwija program „U lekarza” 

Unum Życie wystartowało z drugim sezonem programu edukacyjnego „U lekarza”. Tym razem cykl skupia się…

5 dni ago