Z początkiem wakacji AXA Partners wprowadziła Kartę Podróżnika. Dzięki temu klienci AXA nie muszą pamiętać o wydrukowaniu polisy. Rozwiązanie to zapewnia dostęp z urządzenia mobilnego do informacji na temat zawartego ubezpieczenia. Karta Podróżnika funkcjonuje już od zeszłego roku na rynku czeskim, gdzie cieszy się pozytywnym odbiorem i coraz większą popularnością.
Karta Podróżnika od AXA, to rozwiązanie, które zapewnia dostęp z urządzenia mobilnego do informacji na temat zawartego ubezpieczenia, okresu umowy, numeru kontaktowego do centrum alarmowego oraz do wskazówek dotyczących korzystania z ubezpieczenia, np. instrukcji, jak zgłosić szkodę.
Tomáš Mrnka, Dyrektor Sprzedaży w AXA Partners, zwraca uwagę: „Dzięki temu rozwiązaniu klient nie musi martwić się wydrukiem polisy, jeśli kupił ją w ostatniej chwili. AXA Assistance jako jeden z niewielu ubezpieczycieli na polskim rynku gwarantuje ochronę dostępną już w ciągu 4 godzin od zakupu”.
W razie szkody właściciel polis w AXA będą mogli sięgnąć po telefon, w którym będzie informacja dotycząca numeru do centrum pomocy, który działa przez całą dobę. Dodatkowo, w Karcie Podróżnika znajdzie wskazówki, jak postępować.
Dzięki Karcie Podróżnika klient nie musi pamiętać o wydrukowaniu polisy i noszeniu jej przy sobie podczas wyjazdu. Eksperci z AXA potwierdzają, ze pomysł ten sprawdził się już na rynku czeskim: „Nasz pomysł doczekał się nawet nagrody za innowacyjność w konkursie Cenu pokroku 2017. To dla nas potwierdzenie, że rozwiązanie jest dobre i potrzebne. Żyjemy w czasach, gdy smartfon stał się dla wielu osób swoistym centrum operacyjnym. W tym centrum nie może zatem zabraknąć ubezpieczeń, od których przecież zależy powodzenie niejednej operacji:”- dodaje Tomáš Mrnka.
Należy podkreślić, że właściciele kart mają 30% zniżki na ubezpieczenie turystyczne na kolejne podróże.
Źródło: www.axa.pl www.dziennikubezpieczeniowy.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…