Z początkiem wakacji AXA Partners wprowadziła Kartę Podróżnika. Dzięki temu klienci AXA nie muszą pamiętać o wydrukowaniu polisy. Rozwiązanie to zapewnia dostęp z urządzenia mobilnego do informacji na temat zawartego ubezpieczenia. Karta Podróżnika funkcjonuje już od zeszłego roku na rynku czeskim, gdzie cieszy się pozytywnym odbiorem i coraz większą popularnością.
Karta Podróżnika od AXA, to rozwiązanie, które zapewnia dostęp z urządzenia mobilnego do informacji na temat zawartego ubezpieczenia, okresu umowy, numeru kontaktowego do centrum alarmowego oraz do wskazówek dotyczących korzystania z ubezpieczenia, np. instrukcji, jak zgłosić szkodę.
Tomáš Mrnka, Dyrektor Sprzedaży w AXA Partners, zwraca uwagę: „Dzięki temu rozwiązaniu klient nie musi martwić się wydrukiem polisy, jeśli kupił ją w ostatniej chwili. AXA Assistance jako jeden z niewielu ubezpieczycieli na polskim rynku gwarantuje ochronę dostępną już w ciągu 4 godzin od zakupu”.
W razie szkody właściciel polis w AXA będą mogli sięgnąć po telefon, w którym będzie informacja dotycząca numeru do centrum pomocy, który działa przez całą dobę. Dodatkowo, w Karcie Podróżnika znajdzie wskazówki, jak postępować.
Dzięki Karcie Podróżnika klient nie musi pamiętać o wydrukowaniu polisy i noszeniu jej przy sobie podczas wyjazdu. Eksperci z AXA potwierdzają, ze pomysł ten sprawdził się już na rynku czeskim: „Nasz pomysł doczekał się nawet nagrody za innowacyjność w konkursie Cenu pokroku 2017. To dla nas potwierdzenie, że rozwiązanie jest dobre i potrzebne. Żyjemy w czasach, gdy smartfon stał się dla wielu osób swoistym centrum operacyjnym. W tym centrum nie może zatem zabraknąć ubezpieczeń, od których przecież zależy powodzenie niejednej operacji:”- dodaje Tomáš Mrnka.
Należy podkreślić, że właściciele kart mają 30% zniżki na ubezpieczenie turystyczne na kolejne podróże.
Źródło: www.axa.pl www.dziennikubezpieczeniowy.pl
Hiszpański organ nadzoru finansowego cofnął licencję i rozpoczął likwidację Hello Insurance Group – firmy, która…
Rzecznik Finansowy nałożył na DioDea Poland rekordową, jak na podmiot zajmujący się likwidacją szkód karę…
Pierwsza połowa 2025 roku okazała się dla Grupy Generali czasem wyraźnego wzrostu i wzmocnienia pozycji…
Śmierć bliskiej osoby to trudny czas, który niestety niesie ze sobą także wyzwania finansowe. Z…
Każdy z nas powinien zdawać sobie sprawę, że rzetelna wycena mieszkania stanowi fundament dobrze dobranej…
PTE PZU rozpoczyna nową kampanię edukacyjną. Firma przełamuje w niej stereotypy i pokazuje, że każdy…