We wtorek 1 sierpnia AXA ruszyła z kampanią reklamową ubezpieczeń komunikacyjnych. W pierwszej odsłonie kampanii ubezpieczyciel podkreśla możliwość skorzystania z oględzin pojazdu po stłuczce przy użyciu specjalnej aplikacji na smartfon lub tablet. Prezentowana w kilku odsłonach akcja potrwa do końca roku.
Agnieszka Dąbrowska, dyrektor Obszaru sprzedaży, marketingu i obsługi klienta w AXA Ubezpieczenia wyjaśnia: „Bez względu na to czy polisa została zakupiona w internecie, czy u agenta, przy szkodzie liczy się sprawna obsługa i szybka wypłata odszkodowania. Dlatego w pierwszej odsłonie kampanii reklamowej podkreślamy możliwość skorzystania z oględzin pojazdu po stłuczce przy użyciu specjalnej aplikacji na smartfon lub tablet. Nasz pracownik instruuje klienta w czasie rzeczywistym, w jaki sposób powinien pokazać uszkodzenia. Skracamy w ten sposób czas i ograniczamy koszty likwidacji”.
W całym 2016 udział skarg, które wpłynęły do AXA, w liczbie wypłaconych świadczeń wyniósł 14,6%, przy czym poprawa nastąpiła już w ciągu roku 2016 – wskaźnik ten wyniósł 15,4% w pierwszej połowie zeszłego roku i 13,8% w drugiej. W ostatnich dwóch miesiącach 2017 roku udział zmniejszył się do 13%.
Grzegorz Anczewski, dyrektor Obszaru likwidacji szkód w AXA Ubezpieczenia podkreśla, że AXA od ponad roku zmienia podejście i sposób mierzenia relacji ubezpieczyciela z poszkodowanymi: „Jesteśmy z poszkodowanymi w stałym kontakcie. Każdy ma swojego opiekuna, co oznacza, że jedna osoba obsługuje klienta w całym procesie likwidacji szkody i na bieżąco informuje o statusie. Raz w tygodniu osobiście rozmawiam z klientami, a menedżerowie zespołów jeszcze częściej. Co miesiąc uzyskujemy bieżący wskaźnik zadowolenia klientów. Przykładamy go do statystyk skarg. W ten sposób mierzymy, na ile klienci uważają, że likwidacja szkód w AXA jest uczciwa”.
Kampanię reklamową po raz pierwszy w całości przygotowała lokalnie agencja Saatchi & Saatchi IS. Za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny Papaya Films, za postprodukcję Badi Badi. Reżyserem spotów był Michał Bulik.Reklamy będą emitowane w telewizji i serwisach VOD.
Źródło: www.wirtualnemedia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…