Aktualności

AXA: Ruszyła nowa kampania promująca ubezpieczenia komunikacyjne

We wtorek 1 sierpnia AXA ruszyła z kampanią reklamową ubezpieczeń komunikacyjnych. W pierwszej odsłonie kampanii ubezpieczyciel podkreśla  możliwość skorzystania z oględzin pojazdu po stłuczce przy użyciu specjalnej aplikacji na smartfon lub tablet. Prezentowana w kilku odsłonach akcja potrwa do końca roku.

 
Agnieszka Dąbrowska, dyrektor Obszaru sprzedaży, marketingu i obsługi klienta w AXA Ubezpieczenia wyjaśnia: „Bez względu na to czy polisa została zakupiona w internecie, czy u agenta, przy szkodzie liczy się sprawna obsługa i szybka wypłata odszkodowania. Dlatego w pierwszej odsłonie kampanii reklamowej podkreślamy możliwość skorzystania z oględzin pojazdu po stłuczce przy użyciu specjalnej aplikacji na smartfon lub tablet. Nasz pracownik instruuje klienta w czasie rzeczywistym, w jaki sposób powinien pokazać uszkodzenia. Skracamy w ten sposób czas i ograniczamy koszty likwidacji”.
 
W całym 2016 udział skarg, które wpłynęły do AXA, w liczbie wypłaconych świadczeń wyniósł 14,6%, przy czym poprawa nastąpiła już w ciągu roku 2016 – wskaźnik ten wyniósł 15,4% w pierwszej połowie zeszłego roku i 13,8% w drugiej. W ostatnich dwóch miesiącach 2017 roku udział zmniejszył się do 13%.
 
Grzegorz Anczewski, dyrektor Obszaru likwidacji szkód w AXA Ubezpieczenia podkreśla, że AXA od ponad roku zmienia podejście i sposób mierzenia relacji ubezpieczyciela z poszkodowanymi: „Jesteśmy z poszkodowanymi w stałym kontakcie. Każdy ma swojego opiekuna, co oznacza, że jedna osoba obsługuje klienta w całym procesie likwidacji szkody i na bieżąco informuje o statusie. Raz w tygodniu osobiście rozmawiam z klientami, a menedżerowie zespołów jeszcze częściej. Co miesiąc uzyskujemy bieżący wskaźnik zadowolenia klientów. Przykładamy go do statystyk skarg. W ten sposób mierzymy, na ile klienci uważają, że likwidacja szkód w AXA jest uczciwa”.
 
Kampanię reklamową po raz pierwszy w całości przygotowała lokalnie agencja Saatchi & Saatchi IS. Za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny Papaya Films, za postprodukcję Badi Badi. Reżyserem spotów był Michał Bulik.Reklamy będą emitowane w telewizji i serwisach VOD.
Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Rezygnacja z wycieczki a zwrot przedpłaty 

Część z nas z dużym wyprzedzeniem rezerwuje wyjazdy turystyczne na urlop. Niestety na długo przed…

14 godzin ago

Ubezpieczenie na wypadek poważnych chorób 

Ubezpieczenie na wypadek poważnych chorób to produkt, który gwarantuje nam wypłatę pieniędzy np. na leczenie…

14 godzin ago

Europ Assistance Polska ponownie dołączyło do Operacji Czysta Rzeka 

Już po raz trzeci ochotnicy z Europ Assistance Polska brali udział w akcji Operacja Czysta…

15 godzin ago

Zadbaj o bezpieczeństwo wybierając NNW odNOWA 

Każdego dnia jesteśmy narażeni na różne wyzwania i zagrożenia. Niestety do nieszczęśliwego wypadku może dojść…

15 godzin ago

PZU upraszcza proces sprzedaży gwarancji ubezpieczeniowych 

PZU uprościł proces sprzedaży gwarancji ubezpieczeniowych. Ubezpieczyciel wdrożył program Małe Gwarancje, który skierowany jest do…

3 dni ago

Prywatne ubezpieczenie zdrowotne a leczenie szpitalne 

Szybszy dostęp do lekarzy i szeroki zakres badań – z tym większości z nas kojarzą…

3 dni ago