W dniu 14 listopada AXA wycofuje z użytku starą wersję AXA On-Line. Nowa wersja, którą ubezpieczyciel stale udoskonala została wdrożona blisko rok temu. Strona została przebudowana wizualnie i funkcjonalnie, a intuicyjne menu pozwala szybko i wygodnie poruszać się po serwisie.
W nowym AXA On-Line klienci mają możliwość skorzystania z pomocy wirtualnego asystenta. Dzięki samouczkowi klient otrzymuje podpowiedzi, jak wykonać daną operację czy też jak poruszać się po serwisie. Ponadto intuicyjne menu pozwala szybko i wygodnie poruszać się po serwisie. W aplikacji wyróżnione są najważniejsze sekcje: „Moje polisy”, „Wiadomości”, „Moje dokumenty”. Podział ten ułatwia odnalezienie najważniejszych informacji i komunikowanie się z ubezpieczycielem. Co ważne – serwis automatycznie dostosowuje się do wielkości ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlany.
Oprócz zmian finansowych (np. zakup nowych funduszy, sprzedaż posiadanych, transfer środków między rachunkami), klienci bez konieczności kontaktowania się z zakładem mogą m.in.: weryfikować swoje dane osobowe i zmieniać je on-line, pobierać aktualne listy rocznicowe i inne dokumenty elektroniczne, które udostępnia AXA, sprawdzać aktualną wartość swojej polisy z podziałem na poszczególne UFK, zasięgać informacji o wprowadzanych zmianach w ofercie UFK, zapoznać się z materiałami dot. inwestycji opracowywanymi przez ekspertów i współpracujących z nami partnerami.
Źródło: www.axa.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…