smartfon

W dniu 14 listopada AXA wycofuje z użytku starą wersję AXA On-Line. Nowa wersja, którą ubezpieczyciel stale udoskonala została wdrożona blisko rok temu. Strona została przebudowana wizualnie i funkcjonalnie, a intuicyjne menu pozwala szybko i wygodnie poruszać się po serwisie.

Wirtualny asystent i nie tylko

W nowym AXA On-Line klienci mają możliwość skorzystania z pomocy wirtualnego asystenta. Dzięki samouczkowi klient otrzymuje podpowiedzi, jak wykonać daną operację czy też jak poruszać się po serwisie. Ponadto intuicyjne menu pozwala szybko i wygodnie poruszać się po serwisie. W aplikacji wyróżnione są najważniejsze sekcje: „Moje polisy”, „Wiadomości”, „Moje dokumenty”. Podział ten ułatwia odnalezienie najważniejszych informacji i komunikowanie się z ubezpieczycielem. Co ważne – serwis automatycznie dostosowuje się do wielkości ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlany.

Klienci bez konieczności komunikowania się z ubezpieczycielem mogą wykonywać sami szereg czynności

Oprócz zmian finansowych (np. zakup nowych funduszy, sprzedaż posiadanych, transfer środków między rachunkami), klienci bez konieczności kontaktowania się z zakładem mogą m.in.: weryfikować swoje dane osobowe i zmieniać je on-line, pobierać aktualne listy rocznicowe i inne dokumenty elektroniczne, które udostępnia AXA, sprawdzać aktualną wartość swojej polisy z podziałem na poszczególne UFK, zasięgać informacji o wprowadzanych zmianach w ofercie UFK, zapoznać się z materiałami dot. inwestycji opracowywanymi przez ekspertów i współpracujących z nami partnerami.

Źródło: www.axa.pl