Jesień to pora roku, która sprawia, że większość z nas traci energię do życia. Jesteśmy apatyczni, przygnębienie, senni. To ta część roku, kiedy statystycznie jesteśmy narażeni częściej na zapadanie chorób. W związku z tym na początku listopada ruszyła akcja „Obudź się na jesień” , która ma propagować zdrowy styl życia. W akcji tej chodzi przede wszystkim o to, aby uświadomić Polakom, że o zdrowie dbamy przez cały rok, a nie tylko jesienią, kiedy najwięcej chorujemy.
Akcja jest promocją zdrowego trybu życia w postaci konkursu. Uczestnicy w pierwszej części konkursu wypełniają ankiety, oraz odpowiadają na zadane w sondażu pytania.
Kolejny etap akcji to wyłonienie trzech osób, które w najbardziej kreatywny sposób przekonają jury konkursu, że to właśnie one potrzebują „jesiennej pobudki”.
Agnieszka Rzepkowska, Brand Manager w Zespole ds. Komunikacji z Klientami w ING Życie twierdzi: cyt.:”. Liczymy na to, że nasza nowa inicjatywa pomoże nam przekonać Polaków, że o zdrowie warto troszczyć przez cały rok i nie należy szukać w tym przypadku żadnych wymówek. Nasza akcja oprócz motywacji ma na celu tez inspirację. Fani śledząc zmagania laureatów w II etapie konkursu będą również mogli skorzystać z ich podpowiedzi odnośnie sposobów walki z codziennymi chwilami słabości. Zależy nam, aby zaangażować Polaków w ważny społecznie temat – temat ludzkiego zdrowia”.
Akcja przeznaczona jest dla każdego. Wystarczy zalogować się profilu ING, aby aktywnie uczestniczyć w konkursie.
ING to firma, która angażuje się w działania mające na celu promowanie aktywny i zdrowy stylu życia. Warto również dodać, że ING Życie już po raz drugi wspiera biegi akcji pod hasłem: „Rak. To sie leczy!. W zeszłorocznym biegu wzięło udział 1100 osób. Firma jest też sponsorem i pomysłodawcą pikników rodzinnych, podczas których kobiety mogą skorzystać z bezpłatnej mammografii.
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…