Jesień to pora roku, która sprawia, że większość z nas traci energię do życia. Jesteśmy apatyczni, przygnębienie, senni. To ta część roku, kiedy statystycznie jesteśmy narażeni częściej na zapadanie chorób. W związku z tym na początku listopada ruszyła akcja „Obudź się na jesień” , która ma propagować zdrowy styl życia. W akcji tej chodzi przede wszystkim o to, aby uświadomić Polakom, że o zdrowie dbamy przez cały rok, a nie tylko jesienią, kiedy najwięcej chorujemy.

Akcja jest promocją zdrowego trybu życia w postaci konkursu. Uczestnicy w pierwszej części konkursu wypełniają ankiety, oraz odpowiadają na zadane w sondażu pytania.
Kolejny etap akcji to wyłonienie trzech osób, które w najbardziej kreatywny sposób przekonają jury konkursu, że to właśnie one potrzebują „jesiennej pobudki”.
Agnieszka Rzepkowska, Brand Manager w Zespole ds. Komunikacji z Klientami w ING Życie twierdzi: cyt.:”. Liczymy na to, że nasza nowa inicjatywa pomoże nam przekonać Polaków, że o zdrowie warto troszczyć przez cały rok i nie należy szukać w tym przypadku żadnych wymówek. Nasza akcja oprócz motywacji ma na celu tez inspirację. Fani śledząc zmagania laureatów w II etapie konkursu będą również mogli skorzystać z ich podpowiedzi odnośnie sposobów walki z codziennymi chwilami słabości. Zależy nam, aby zaangażować Polaków w ważny społecznie temat – temat ludzkiego zdrowia”.

Akcja przeznaczona jest dla każdego. Wystarczy zalogować się profilu ING, aby aktywnie uczestniczyć w konkursie.
ING to firma, która angażuje się w działania mające na celu promowanie aktywny i zdrowy stylu życia. Warto również dodać, że ING Życie już po raz drugi wspiera biegi akcji pod hasłem: „Rak. To sie leczy!. W zeszłorocznym biegu wzięło udział 1100 osób. Firma jest też sponsorem i pomysłodawcą pikników rodzinnych, podczas których kobiety mogą skorzystać z bezpłatnej mammografii.