Ponad 3 tysiące kierowców wzięło udział w kampanii LINK4 promującej bezpieczną jazdę. Teraz ruszyła kolejna edycja konkursu, w której klienci ubezpieczyciela ponownie mogą zdobyć atrakcyjne nagrody.
W przeciwieństwie do wielu kampanii drogowych, które koncentrują się na karaniu niebezpiecznych zachowań, LINK4 stawia na premiowanie pozytywnych postaw. Program „Doceniamy Dobrych Kierowców” promuje odpowiedzialną jazdę, a jego efekty pokazują, że taka strategia ma sens – kierowcy nie tylko przestrzegają przepisów, ale z czasem jeżdżą coraz lepiej.
– Ze zrealizowanego przez nas badania wynika, że 7 na 10 kierowców nie uważa polskich dróg za bezpieczne. Jednocześnie mamy świadomość, że wiele osób przestrzega przepisów i nie stwarza groźnych sytuacji dla innych uczestników ruchu drogowego. Jako Towarzystwo Ubezpieczeń chcemy nagradzać takie postawy i dzięki temu zwiększać bezpieczeństwo jazdy. Kampania Doceniamy Dobrych Kierowców pokazuje, że przestrzeganie przepisów drogowych i odpowiedzialna jazda samochodem opłaca się wszystkim i to w sensie dosłownym – mówi Mikołaj Ciaś, wiceprezes LINK4.
Co więcej, jak wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Badań Pollster na zlecenie LINK4, dla większości kierowców bezpieczeństwo jest ważniejsze niż szybkie dotarcie do celu. To potwierdza, że zmiana podejścia do kierowania pojazdem jest możliwa – wystarczy ją odpowiednio wspierać.
Z opublikowanych informacji wynika, że w pierwszej edycji kampanii ponad 3 tysiące kierowców przejechało łącznie 1,4 mln kilometrów. Każdy z odcinków jazdy był monitorowany przez aplikację NaviExpert, która ocenia styl jazdy na podstawie przepisowości, płynności i dynamiki. Najlepsi uczestnicy osiągnęli imponujące wyniki – średni poziom 88,9 proc. wśród tysiąca laureatów, podczas gdy pozostali uzyskali 83,7 proc. Aby znaleźć się w czołowej pięćdziesiątce, trzeba było wypracować wynik niemal idealny – 98,4 proc., a zwycięzcy „wyjeździli” aż 100 proc.
– Kierowcy zawiesili sobie bardzo wysoko poprzeczkę, a walka o nagrody była emocjonująca do ostatniej chwili. Z satysfakcją obserwowaliśmy jak konkurs i nagrody motywują do bardziej przepisowej jazdy. Udało się nam wyłonić trzech wybitnych kierowców, których wynik sięgnął 100 proc. Jesteśmy bardzo ciekawi, jakie efekty przyniosą kolejne edycje. Zapraszamy do udziału w kolejnym konkursie, który rozpoczął się 1 lipca i potrwa do końca września – mówi Rafał Jakubowiak, dyrektor Pionu Marketingu LINK4.
Zwycięzcy otrzymali nagrody w postaci smartfonów, wideorejestratorów i kart paliwowych o wartości do 500 zł. Pozostali laureaci, w zależności od pozycji w rankingu, mogli liczyć na karty paliwowe od 50 do 400 zł.
Jak możemy przeczytać, nowy etap kampanii trwa od 1 lipca do 30 września. Uczestnicy ponownie mają szansę zdobyć atrakcyjne nagrody, takie jak smartfon, kamery samochodowe, bony paliwowe oraz darmowy dostęp do nawigacji NaviExpert. Wystarczy w czasie trwania konkursu przejechać co najmniej 500 kilometrów z włączoną aplikacją NaviExpert, która ocenia styl jazdy. Co istotne, LINK4 nie przewiduje żadnych kar za ewentualne błędy na trasie. Kierowcy mogą tylko zyskać, niezależnie od wyniku. Aby wziąć udział w programie, wystarczy kupić i opłacić polisę komunikacyjną w LINK4, zainstalować aplikację NaviExpert i aktywować ją kodem z polisy. Szczegóły oraz regulamin dostępne są na stronie: www.link4.pl/doceniamy-dobrych-kierowcow.
Źródło: LINK4
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…