Ponad 3 tysiące kierowców wzięło udział w kampanii LINK4 promującej bezpieczną jazdę. Teraz ruszyła kolejna edycja konkursu, w której klienci ubezpieczyciela ponownie mogą zdobyć atrakcyjne nagrody.
W przeciwieństwie do wielu kampanii drogowych, które koncentrują się na karaniu niebezpiecznych zachowań, LINK4 stawia na premiowanie pozytywnych postaw. Program „Doceniamy Dobrych Kierowców” promuje odpowiedzialną jazdę, a jego efekty pokazują, że taka strategia ma sens – kierowcy nie tylko przestrzegają przepisów, ale z czasem jeżdżą coraz lepiej.
– Ze zrealizowanego przez nas badania wynika, że 7 na 10 kierowców nie uważa polskich dróg za bezpieczne. Jednocześnie mamy świadomość, że wiele osób przestrzega przepisów i nie stwarza groźnych sytuacji dla innych uczestników ruchu drogowego. Jako Towarzystwo Ubezpieczeń chcemy nagradzać takie postawy i dzięki temu zwiększać bezpieczeństwo jazdy. Kampania Doceniamy Dobrych Kierowców pokazuje, że przestrzeganie przepisów drogowych i odpowiedzialna jazda samochodem opłaca się wszystkim i to w sensie dosłownym – mówi Mikołaj Ciaś, wiceprezes LINK4.
Co więcej, jak wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Badań Pollster na zlecenie LINK4, dla większości kierowców bezpieczeństwo jest ważniejsze niż szybkie dotarcie do celu. To potwierdza, że zmiana podejścia do kierowania pojazdem jest możliwa – wystarczy ją odpowiednio wspierać.
Z opublikowanych informacji wynika, że w pierwszej edycji kampanii ponad 3 tysiące kierowców przejechało łącznie 1,4 mln kilometrów. Każdy z odcinków jazdy był monitorowany przez aplikację NaviExpert, która ocenia styl jazdy na podstawie przepisowości, płynności i dynamiki. Najlepsi uczestnicy osiągnęli imponujące wyniki – średni poziom 88,9 proc. wśród tysiąca laureatów, podczas gdy pozostali uzyskali 83,7 proc. Aby znaleźć się w czołowej pięćdziesiątce, trzeba było wypracować wynik niemal idealny – 98,4 proc., a zwycięzcy „wyjeździli” aż 100 proc.
– Kierowcy zawiesili sobie bardzo wysoko poprzeczkę, a walka o nagrody była emocjonująca do ostatniej chwili. Z satysfakcją obserwowaliśmy jak konkurs i nagrody motywują do bardziej przepisowej jazdy. Udało się nam wyłonić trzech wybitnych kierowców, których wynik sięgnął 100 proc. Jesteśmy bardzo ciekawi, jakie efekty przyniosą kolejne edycje. Zapraszamy do udziału w kolejnym konkursie, który rozpoczął się 1 lipca i potrwa do końca września – mówi Rafał Jakubowiak, dyrektor Pionu Marketingu LINK4.
Zwycięzcy otrzymali nagrody w postaci smartfonów, wideorejestratorów i kart paliwowych o wartości do 500 zł. Pozostali laureaci, w zależności od pozycji w rankingu, mogli liczyć na karty paliwowe od 50 do 400 zł.
Jak możemy przeczytać, nowy etap kampanii trwa od 1 lipca do 30 września. Uczestnicy ponownie mają szansę zdobyć atrakcyjne nagrody, takie jak smartfon, kamery samochodowe, bony paliwowe oraz darmowy dostęp do nawigacji NaviExpert. Wystarczy w czasie trwania konkursu przejechać co najmniej 500 kilometrów z włączoną aplikacją NaviExpert, która ocenia styl jazdy. Co istotne, LINK4 nie przewiduje żadnych kar za ewentualne błędy na trasie. Kierowcy mogą tylko zyskać, niezależnie od wyniku. Aby wziąć udział w programie, wystarczy kupić i opłacić polisę komunikacyjną w LINK4, zainstalować aplikację NaviExpert i aktywować ją kodem z polisy. Szczegóły oraz regulamin dostępne są na stronie: www.link4.pl/doceniamy-dobrych-kierowcow.
Źródło: LINK4
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…