Jednym z najbardziej docenianych produktów z oferty TUZ Ubezpieczenia jest Bezpieczna Nauka. Ubezpieczenie to jest docenianie nie tylko przez klientów, ale także różne podmioty. W ostatnim rankingu ubezpieczeń dla dzieci i młodzieży w „Gazecie Ubezpieczeniowej” Bezpieczna Nauka zajęła pierwsze miejsce.
Z opublikowanych przez ubezpieczyciela informacji wynika, że w rankingu ubezpieczeń dla dzieci i młodzieży, który został przygotowany przez „Gazetę Ubezpieczeniową” Bezpieczna Nauka zajęła pierwsze miejsce i stała się jednym z dwóch najbardziej docenianych produktów TUZ – obok Bezpiecznego Domu nagrodzonego Godłem „Teraz Polska”, wyróżnionego też zarówno przez wspomnianą wcześniej gazetę, jak i „Gazetę Finansową”.
Przypominamy, że Bezpieczna Nauka to nowoczesne ubezpieczenie dla dzieci i młodzieży w różnym wieku – zarówno dla tych chodzących do żłobka, jak i przedszkolaków, uczniów szkół podstawowych lub ponadpodstawowych oraz studentów studiów dziennych, którzy mają do 26 lat.
Ubezpieczyciel wskazuje, że jego ubezpieczenie wyróżnia się między innymi tym, że:
Z pewnością atutem produktu jest także wysoka suma ubezpieczenia, która może wynosić nawet 50 tysięcy złotych.
Warto dodać, że ubezpieczenie „Bezpieczna Nauka” obejmuje świadczenia takie jak:
W tabeli trwałych uszczerbków możemy znaleźć około 400 urazów, które obejmuje polisa NNW dla dziecka zawarta w TUZ Ubezpieczenia.
Produkt można kupić u dobrych agentów TUZ Ubezpieczenia, poprzez Infolinię lub bezpośrednio na stronie ubezpieczyciela.
Źródło: TUZ Ubezpieczenia
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…