Zarówno Polacy wypoczywający w kraju, jak i turyści z zagranicy będą mogli skorzystać ze zdalnych konsultacji medycznych. Dzięki rozwiązaniu PZU Zdrowie goście hotelowi otrzymają szybką i fachową pomoc lekarską. Nowa oferta dostępna jest dla całej branży hotelarskiej w kraju, a jako pierwsi skorzystają z niej klienci ogólnopolskiej sieci hoteli Interferie.
Rozwiązanie zaproponowane przez ubezpieczyciela umożliwia gościom hotelowym bezpłatne skorzystanie z porad telemedycznych. Bez względu na porę dnia będą mogli oni otrzymać fachową pomoc lekarską, a także w razie potrzeby zostanie im wystawione skierowanie na badanie czy e-recepta.
– Wielokrotnie podkreślam, że rolą PZU jest wyznaczanie standardów na rynku i podnoszenie jakości życia Polaków. Usługa, którą wprowadzamy, jest manifestacją naszego myślenia o komforcie życia przy równoczesnym dostrzeganiu potrzeb wynikających ze zmieniającej się globalnej sytuacji. PZU w oczywisty sposób zależy na jakości życia i bezpieczeństwie naszych klientów – powiedziała Aleksandra Agatowska, która pełni obowiązki prezesa PZU Życie.
Jak mówi Anna Janiczek, prezes Zarządu PZU Zdrowie pandemia miała wpływ na nasze zachowania i sprawiła, że wybierając miejsce na wypoczynek kierujemy się troską o zdrowie. Właśnie szczególnie teraz wsparcia potrzebuje branża hotelarska, która musi zapewnić bezpieczeństwo swoim gościom. Dlatego usługi telemedyczne stanową odpowiedź na wyzwania, przed którymi stoi cały sektor turystyczny.
– Naszym celem jest pomoc pacjentom, którzy mają utrudniony dostęp do opieki medycznej w czasie wyjazdu czy urlopu. Każdy, kto wybiera się na urlop, chce mieć pewność, że w razie potrzeby w łatwy sposób będzie mógł uzyskać szybką poradę lekarską, e-receptę czy skierowanie na badania. Okres społecznej kwarantanny pokazał, że Polacy przekonali się do rozwiązań telemedycznych i chętnie z nich korzystają – mówi Oliwer Kubicki, członek Zarządu PZU Zdrowie odpowiedzialny za obszar innowacji.
Jak możemy przeczytać w komunikacie nowa oferta PZU Zdrowie dostępna jest dla wszystkich sieci hotelarskich w Polsce, które chcą zapewnić bezpieczeństwo swoim gościom a także uatrakcyjnić ofertę. Jako pierwsi z rozwiązania będą mogli skorzystać klienci sieci hoteli Interferie, którzy wypoczywają w hotelach i obiektach położonych w Świnoujściu, Dąbkach, Ustroniu Morskim, Kołobrzegu, Świeradowie-Zdroju i Szklarskiej Porębie.
Goście hotelowi podczas meldowania się w obiekcie otrzymają kod aktywacyjny, który umożliwi im dostęp do teleporad internisty i pediatry poprzez portal mojePZU. Co ważne opieka telemedyczna będzie trwała przez cały okres pobytu w hotelu (7 i 14- dniowych). Z usługi można skorzystać przez cały rok.
– Rok 2020 na długo wpisze się w strategię każdej firmy, tym bardziej w branży turystycznej. Zamknięcie hoteli, obiektów wypoczynkowych uzmysłowiło analitykom oraz właścicielom, jak bardzo kosztochłonna i wrażliwa jest ta branża. Covid-19 to trudny i bolesny okres dla nas wszystkich, ale z drugiej strony dający potężny impuls do wprowadzania zmian korzystnych dla Klientów. W moim przekonaniu to właśnie teraz rodzą się innowacje w branży hotelarskiej, np. współdziałanie różnych grup interesariuszy w tworzeniu oferty, dotychczas nieznanej – mówi Urszula Bąkowska-Morawska, Wiceprezes Zarządu Interferie.
– Zadowolenie Gości jest dla Spółki zawsze najważniejsze. Inspiracją i motywacją do podwyższania standardu usług są zmieniające się potrzeby Gości, którzy wyznaczają kierunki coraz lepszego rozwoju. Dzięki współpracy z PZU Zdrowie możemy rozszerzyć pakiety o kolejny nowy produkt na rynku turystycznym, a mianowicie świadczenie usług medycznych w formie konsultacji telefonicznych w ramach pakietów pobytowych – mówi Łukasz Ciołek, Prezes Zarządu Interferie.
Źródło: PZU SA
Dzieci i młodzież do 16. roku życia mają obowiązkowo jeździć w kaskach – i to…
Niestety nieprzewidziane zdarzenia mogą pokrzyżować nawet najlepiej zaplanowane wakacje. Jednak nie każdy wie, że dzięki…
Coraz więcej Polaków wyrusza na wakacyjne trasy motocyklem. Jednak zanim wsiądziemy na dwa kółka i…
PKO Ubezpieczenia w swoim pierwszym raporcie społecznym pokazuje, jak kobiety w Polsce oceniają swój dobrostan.…
Wyniki badania Holiday Barometer 2025 pokazują, że po latach niepewności związanej z pandemią Polacy i…
Fundacja PZU i Fundacja Dr Clown nawiązały współpracę, by nieść radość i wsparcie emocjonalne dzieciom przebywającym…