Aktualności

Bezpłatna opieka medyczna dla gości hotelowych wypoczywających w kraju

Zarówno Polacy wypoczywający w kraju, jak i turyści z zagranicy będą mogli skorzystać ze zdalnych konsultacji medycznych. Dzięki rozwiązaniu PZU Zdrowie goście hotelowi otrzymają szybką i fachową pomoc lekarską. Nowa oferta dostępna jest dla całej branży hotelarskiej w kraju, a jako pierwsi skorzystają z niej klienci ogólnopolskiej sieci hoteli Interferie.

Bezpłatne porady telemedyczne dla gości hotelowych

Rozwiązanie zaproponowane przez ubezpieczyciela umożliwia gościom hotelowym bezpłatne skorzystanie z porad telemedycznych. Bez względu na porę dnia będą mogli oni otrzymać fachową pomoc lekarską, a także w razie potrzeby zostanie im wystawione skierowanie na badanie czy e-recepta.

– Wielokrotnie podkreślam, że rolą PZU jest wyznaczanie standardów na rynku i podnoszenie jakości życia Polaków. Usługa, którą wprowadzamy, jest manifestacją naszego myślenia o komforcie życia przy równoczesnym dostrzeganiu potrzeb wynikających ze zmieniającej się globalnej sytuacji. PZU w oczywisty sposób zależy na jakości życia i bezpieczeństwie naszych klientów – powiedziała Aleksandra Agatowska, która pełni obowiązki prezesa PZU Życie.

Jak mówi Anna Janiczek, prezes Zarządu PZU Zdrowie pandemia miała wpływ na nasze zachowania i sprawiła, że wybierając miejsce na wypoczynek kierujemy się troską o zdrowie. Właśnie szczególnie teraz wsparcia potrzebuje branża hotelarska, która musi zapewnić bezpieczeństwo swoim gościom. Dlatego usługi telemedyczne stanową odpowiedź na wyzwania, przed którymi stoi cały sektor turystyczny.

– Naszym celem jest pomoc pacjentom, którzy mają utrudniony dostęp do opieki medycznej w czasie wyjazdu czy urlopu. Każdy, kto wybiera się na urlop, chce mieć pewność, że w razie potrzeby w łatwy sposób będzie mógł uzyskać szybką poradę lekarską, e-receptę czy skierowanie na badania. Okres społecznej kwarantanny pokazał, że Polacy przekonali się do rozwiązań telemedycznych i chętnie z nich korzystają – mówi Oliwer Kubicki, członek Zarządu PZU Zdrowie odpowiedzialny za obszar innowacji.

Jak możemy przeczytać w komunikacie nowa oferta PZU Zdrowie dostępna jest dla wszystkich sieci hotelarskich w Polsce, które chcą zapewnić bezpieczeństwo swoim gościom a także uatrakcyjnić ofertę. Jako pierwsi z rozwiązania będą mogli skorzystać klienci sieci hoteli Interferie, którzy wypoczywają w hotelach i obiektach położonych w Świnoujściu, Dąbkach, Ustroniu Morskim, Kołobrzegu, Świeradowie-Zdroju i Szklarskiej Porębie.

Jak można skorzystać z teleporady?

Goście hotelowi podczas meldowania się w obiekcie otrzymają kod aktywacyjny, który umożliwi im dostęp do teleporad internisty i pediatry poprzez portal mojePZU. Co ważne opieka telemedyczna będzie trwała przez cały okres pobytu w hotelu (7 i 14- dniowych). Z usługi można skorzystać przez cały rok.

– Rok 2020 na długo wpisze się w strategię każdej firmy, tym bardziej w branży turystycznej. Zamknięcie hoteli, obiektów wypoczynkowych uzmysłowiło analitykom oraz właścicielom, jak bardzo kosztochłonna i wrażliwa jest ta branża. Covid-19 to trudny i bolesny okres dla nas wszystkich, ale z drugiej strony dający potężny impuls do wprowadzania zmian korzystnych dla Klientów. W moim przekonaniu to właśnie teraz rodzą się innowacje w branży hotelarskiej, np. współdziałanie różnych grup interesariuszy w tworzeniu oferty, dotychczas nieznanej – mówi Urszula Bąkowska-Morawska, Wiceprezes Zarządu Interferie.

– Zadowolenie Gości jest dla Spółki zawsze najważniejsze. Inspiracją i motywacją do podwyższania standardu usług są zmieniające się potrzeby Gości, którzy wyznaczają kierunki coraz lepszego rozwoju. Dzięki współpracy z PZU Zdrowie możemy rozszerzyć pakiety o kolejny nowy produkt na rynku turystycznym, a mianowicie świadczenie usług medycznych w formie konsultacji telefonicznych w ramach pakietów pobytowych – mówi Łukasz Ciołek, Prezes Zarządu Interferie.

Źródło: PZU SA

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Agrocasco – ile kosztuje kompleksowa ochrona maszyn rolniczych? 

Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…

1 dzień ago

Wystartował drugi etap kampanii LINK4 Doceniamy Dobrych Kierowców 

Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…

1 dzień ago

Szkoda całkowita – co zrobić z samochodem? 

O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…

3 dni ago

mojePZU ma już ponad 5 mln użytkowników 

Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…

3 dni ago

Ile wynosi kara za brak OC motocykla? 

Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…

4 dni ago

Rankomat.pl wprowadza nową platformę komunikacyjną, realizowaną pod hasłem “Z małą pomocą Rankomatu”  

Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…

4 dni ago