Zarówno Polacy wypoczywający w kraju, jak i turyści z zagranicy będą mogli skorzystać ze zdalnych konsultacji medycznych. Dzięki rozwiązaniu PZU Zdrowie goście hotelowi otrzymają szybką i fachową pomoc lekarską. Nowa oferta dostępna jest dla całej branży hotelarskiej w kraju, a jako pierwsi skorzystają z niej klienci ogólnopolskiej sieci hoteli Interferie.

Bezpłatne porady telemedyczne dla gości hotelowych

Rozwiązanie zaproponowane przez ubezpieczyciela umożliwia gościom hotelowym bezpłatne skorzystanie z porad telemedycznych. Bez względu na porę dnia będą mogli oni otrzymać fachową pomoc lekarską, a także w razie potrzeby zostanie im wystawione skierowanie na badanie czy e-recepta.

– Wielokrotnie podkreślam, że rolą PZU jest wyznaczanie standardów na rynku i podnoszenie jakości życia Polaków. Usługa, którą wprowadzamy, jest manifestacją naszego myślenia o komforcie życia przy równoczesnym dostrzeganiu potrzeb wynikających ze zmieniającej się globalnej sytuacji. PZU w oczywisty sposób zależy na jakości życia i bezpieczeństwie naszych klientów – powiedziała Aleksandra Agatowska, która pełni obowiązki prezesa PZU Życie.

Jak mówi Anna Janiczek, prezes Zarządu PZU Zdrowie pandemia miała wpływ na nasze zachowania i sprawiła, że wybierając miejsce na wypoczynek kierujemy się troską o zdrowie. Właśnie szczególnie teraz wsparcia potrzebuje branża hotelarska, która musi zapewnić bezpieczeństwo swoim gościom. Dlatego usługi telemedyczne stanową odpowiedź na wyzwania, przed którymi stoi cały sektor turystyczny.

– Naszym celem jest pomoc pacjentom, którzy mają utrudniony dostęp do opieki medycznej w czasie wyjazdu czy urlopu. Każdy, kto wybiera się na urlop, chce mieć pewność, że w razie potrzeby w łatwy sposób będzie mógł uzyskać szybką poradę lekarską, e-receptę czy skierowanie na badania. Okres społecznej kwarantanny pokazał, że Polacy przekonali się do rozwiązań telemedycznych i chętnie z nich korzystają – mówi Oliwer Kubicki, członek Zarządu PZU Zdrowie odpowiedzialny za obszar innowacji.

Jak możemy przeczytać w komunikacie nowa oferta PZU Zdrowie dostępna jest dla wszystkich sieci hotelarskich w Polsce, które chcą zapewnić bezpieczeństwo swoim gościom a także uatrakcyjnić ofertę. Jako pierwsi z rozwiązania będą mogli skorzystać klienci sieci hoteli Interferie, którzy wypoczywają w hotelach i obiektach położonych w Świnoujściu, Dąbkach, Ustroniu Morskim, Kołobrzegu, Świeradowie-Zdroju i Szklarskiej Porębie.

Jak można skorzystać z teleporady?

Goście hotelowi podczas meldowania się w obiekcie otrzymają kod aktywacyjny, który umożliwi im dostęp do teleporad internisty i pediatry poprzez portal mojePZU. Co ważne opieka telemedyczna będzie trwała przez cały okres pobytu w hotelu (7 i 14- dniowych). Z usługi można skorzystać przez cały rok.

– Rok 2020 na długo wpisze się w strategię każdej firmy, tym bardziej w branży turystycznej. Zamknięcie hoteli, obiektów wypoczynkowych uzmysłowiło analitykom oraz właścicielom, jak bardzo kosztochłonna i wrażliwa jest ta branża. Covid-19 to trudny i bolesny okres dla nas wszystkich, ale z drugiej strony dający potężny impuls do wprowadzania zmian korzystnych dla Klientów. W moim przekonaniu to właśnie teraz rodzą się innowacje w branży hotelarskiej, np. współdziałanie różnych grup interesariuszy w tworzeniu oferty, dotychczas nieznanej – mówi Urszula Bąkowska-Morawska, Wiceprezes Zarządu Interferie.

– Zadowolenie Gości jest dla Spółki zawsze najważniejsze. Inspiracją i motywacją do podwyższania standardu usług są zmieniające się potrzeby Gości, którzy wyznaczają kierunki coraz lepszego rozwoju. Dzięki współpracy z PZU Zdrowie możemy rozszerzyć pakiety o kolejny nowy produkt na rynku turystycznym, a mianowicie świadczenie usług medycznych w formie konsultacji telefonicznych w ramach pakietów pobytowych – mówi Łukasz Ciołek, Prezes Zarządu Interferie.

Źródło: PZU SA