Od 1 grudnia Generali Agro kontynuuje działania, które mają zachęcać rolników do ubezpieczania się. W ramach akcji klienci, którzy do końca roku po raz pierwszy ubezpieczą gospodarstwo rolne, otrzymają e-kod o wartości 200 zł na zakupy w sieci sklepów Biedronka.
Generali Agro w ramach akcji „200 zł na powitanie” oferuje rolnikom 2 tys. e-kodów. Jak otrzymać bon? Wystarczy do końca grudnia 2021 roku ubezpieczyć gospodarstwo rolne, opłacić składkę w wysokości min. 300 zł, zarejestrować się w portalu i-rolnik, zaakceptować regulamin oraz wypełnić krótki formularz. Klienci, którzy dopełnią tych formalności, w ciągu 10 dni otrzymają e-mail zawierający e-kod o wartości 200 zł na zakupy w sieci sklepów Biedronka. E-kod należy okazać przy kasie lub wpisać go samodzielnie w kasie samoobsługowej. Co ważne, bon jest bezterminowy i może być rozłożony na kilka zakupów.
Przypominamy, że oferowane przez ubezpieczyciela ubezpieczenie Generali Gospodarstwo Rolne zawiera nie tylko obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej rolników posiadających gospodarstwo rolne, ubezpieczenie budynków i budowli, wchodzących w jego skład, ale też i inne ubezpieczenia dobrowolne, w tym mienie, zwierzęta i NWW. Polisę możemy zakupić w trzech wariantach ochrony, w tym w tzw. formule all risks, czyli od wszystkich ryzyk.
– Chcemy zachęcić rolników do ubezpieczania gospodarstw rolnych i do wybierania ochrony szerszej niż minimum wynikające z przepisów, dlatego dajemy im prezent w postaci budżetu na zakupy. Ubezpieczenie to doskonałe narzędzie do zarządzania ryzykiem w gospodarstwie rolnym. Nieprzewidziane zjawiska pogodowe dotykają nie tylko upraw, ale także uszkadzają budynki gospodarskie, czy domy – stwierdza Krzysztof Mrówka, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Rolnych w Generali Agro.
Dodajmy, że Generali Agro to marka, pod jaką od końca lipca 2021 roku oferowane są cenione na rynku ubezpieczenia dla branży rolnej. To wówczas doszło do połączenia Generali z Concordią Polska, dzięki czemu ten sam zespół doświadczonych ekspertów agro, wspiera klientów w zarządzaniu ryzykiem w ich gospodarstwach. W efekcie zmian klienci, agenci i partnerzy zyskali także dostęp do pełnej gamy produktów oferowanych przez Generali Polska.
Źródło: Generali Agro
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…