Od 1 grudnia Generali Agro kontynuuje działania, które mają zachęcać rolników do ubezpieczania się. W ramach akcji klienci, którzy do końca roku po raz pierwszy ubezpieczą gospodarstwo rolne, otrzymają e-kod o wartości 200 zł na zakupy w sieci sklepów Biedronka.
Generali Agro w ramach akcji „200 zł na powitanie” oferuje rolnikom 2 tys. e-kodów. Jak otrzymać bon? Wystarczy do końca grudnia 2021 roku ubezpieczyć gospodarstwo rolne, opłacić składkę w wysokości min. 300 zł, zarejestrować się w portalu i-rolnik, zaakceptować regulamin oraz wypełnić krótki formularz. Klienci, którzy dopełnią tych formalności, w ciągu 10 dni otrzymają e-mail zawierający e-kod o wartości 200 zł na zakupy w sieci sklepów Biedronka. E-kod należy okazać przy kasie lub wpisać go samodzielnie w kasie samoobsługowej. Co ważne, bon jest bezterminowy i może być rozłożony na kilka zakupów.
Przypominamy, że oferowane przez ubezpieczyciela ubezpieczenie Generali Gospodarstwo Rolne zawiera nie tylko obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej rolników posiadających gospodarstwo rolne, ubezpieczenie budynków i budowli, wchodzących w jego skład, ale też i inne ubezpieczenia dobrowolne, w tym mienie, zwierzęta i NWW. Polisę możemy zakupić w trzech wariantach ochrony, w tym w tzw. formule all risks, czyli od wszystkich ryzyk.
– Chcemy zachęcić rolników do ubezpieczania gospodarstw rolnych i do wybierania ochrony szerszej niż minimum wynikające z przepisów, dlatego dajemy im prezent w postaci budżetu na zakupy. Ubezpieczenie to doskonałe narzędzie do zarządzania ryzykiem w gospodarstwie rolnym. Nieprzewidziane zjawiska pogodowe dotykają nie tylko upraw, ale także uszkadzają budynki gospodarskie, czy domy – stwierdza Krzysztof Mrówka, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Rolnych w Generali Agro.
Dodajmy, że Generali Agro to marka, pod jaką od końca lipca 2021 roku oferowane są cenione na rynku ubezpieczenia dla branży rolnej. To wówczas doszło do połączenia Generali z Concordią Polska, dzięki czemu ten sam zespół doświadczonych ekspertów agro, wspiera klientów w zarządzaniu ryzykiem w ich gospodarstwach. W efekcie zmian klienci, agenci i partnerzy zyskali także dostęp do pełnej gamy produktów oferowanych przez Generali Polska.
Źródło: Generali Agro
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…