Aktualności

Brokerzy stawiają na Unum

Podczas XXVI edycji Kongresu Brokerów, Stowarzyszenie Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych ponownie nadało Unum tytuł najlepszego ubezpieczyciela życiowego. Warto podkreślić, że to już czwarte wyróżnienie ubezpieczyciela z rzędu. 

Nagroda Fair Play dla Unum 

Na początku warto wyjaśnić, że nagroda Fair Play jest przyznawana zakładom ubezpieczeniowym, które przestrzegają zasad partnerskiej współpracy. Brokerzy wypełniają anonimowo ankiety, oceniając jakość oferty i relacji. Tytuł jest nadawany od 2000 r. w dwóch kategoriach: towarzystwo ubezpieczeń majątkowych oraz towarzystwo ubezpieczeń życiowych. Unum wygrało w drugiej kategorii. Należy podkreślić, że wręczanie nagrody Fair Play jest nieodłączną częścią Kongresu Brokerów – corocznego spotkania ekspertów ubezpieczeniowych. W tym roku kongres, ponownie, odbył się w Mikołajkach. Wydarzenie to było dobrą okazją do wymiany doświadczeń i wiedzy kilkuset ekspertów branży finansowej. 

Unum ponownie najlepszym ubezpieczycielem życiowym 

Jak już wyżej wspominaliśmy, podczas tegorocznej edycji Kongresu Brokerów Stowarzyszenie Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych kolejny raz nadało Unum tytuł najlepszego ubezpieczyciela życiowego. To już czwarte wyróżnienie ubezpieczyciela z rzędu, a siódme łącznie z wcześniejszymi latami. 

– Nagroda Fair Play od brokerów to dla nas niezwykle ważne uznanie, wyraz docenienia naszych relacji opartych na wartościach uczciwości, odpowiedzialności i wspólnego zaangażowania. Nie wyobrażamy sobie tworzenia oferty ubezpieczeń grupowych bez udziału brokerów, ich pomysłów i sugestii. Brokerzy są dla nas niezwykle cennym źródłem inspiracji. Niezwykle cieszymy się, że nasza codzienna współpraca przynosi obopólne korzyści i jest ceniona przez obie strony – komentuje Joanna Grudnik, Dyrektor Obszaru Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych w Unum. 

Unum docenione także przez klientów 

Przypominamy, że ubezpieczyciel pod koniec ubiegłego roku otrzymał także wyróżnienie nadawane przez agencją badawczą Experience Institute. Przyznawane jest ono na podstawie badania satysfakcji zrealizowanego na reprezentatywnej próbie klientów. W jego trakcie ocenianie są doświadczenia ze współpracy z ubezpieczycielem. W ankiecie poruszane były wówczas obszary dotyczące: 

  • skłonności do rekomendacji ubezpieczeń badanej firmy,  
  • podejście do klientów,  
  • ogólne zadowolenie ze współpracy,  
  • poziom wysiłku, jaki klienci muszą włożyć w załatwienie spraw u ubezpieczyciela,  
  • jakość obsługi klientów,  
  • proces zakupu ubezpieczenia.   

Ubezpieczyciel we wszystkich wymienionych obszarach uzyskał wtedy wyniki powyżej 90%. Jak wiadomo, Certyfikat Firma Przyjazna Klientowi to nagroda przyznawana firmom za jakość współpracy z klientami. Z tego powodu wyróżnienie to jest szczególne, bowiem o przyznaniu nagrody w 100% decydują opinie klientów. 

Źródło: Unum Życie 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

O czym warto pamiętać, kupując ubezpieczenie na ferie? 

Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…

3 dni ago

Agro Pakiet od InterRisk – nie tylko ochrona majątku, ale także rolnika i jego bliskich 

Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…

3 dni ago

Dotowane ubezpieczenia upraw – kompleksowa ochrona dla rolników 

Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…

4 dni ago

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na energetykę 

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…

4 dni ago

Europ Assistance Polska z nową siedzibą 

Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…

6 dni ago

Czy ubezpieczyciele przy kalkulacji składek biorą pod uwagę odmiany upraw? 

Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…

6 dni ago