Categories: Aktualności

BZ WBK-Aviva: Onkopolisa i Locum Comfort dźwigniami wzrostu

Towarzystwa Ubezpieczeń BZ WBK-Aviva osiągnęły w I połowie tego roku wynik finansowy netto na poziomie 60,2 miliona złotych. Przed rokiem było to 52,7 miliona. Obecnie spółki w dalszym ciągu konsekwentnie rozwijają sprzedaż produktów , które nie są powiązane z ofertą kredytową banku. Przyniosła ona w pierwszych miesiącach tego roku składkę o 19% wyższą w porównaniu do pierwszego półrocza 2016 roku.
 
Krzysztof Charchuła, prezes zarządu BZ WBK-Aviva powiedział:
 
„Wzrost naszego nowego biznesu w ubezpieczaniach niepowiązanych z ofertą kredytową banku to przede wszystkich wynik bardzo dobrego przyjęcia przez klientów Onkopolisy, którą wprowadziliśmy do sprzedaży w lipcu ubiegłego roku. Ta linia ubezpieczeń cały czas jest przez nas rozwijana.  pierwszym półroczu pracowaliśmy nad gruntownym odświeżeniem ubezpieczenia domów i mieszkań. Produkt Locum Comfort wszedł do sprzedaży w lipcu br. w kilku kanałach sprzedaży bankowej: oddziały, call center oraz planowany proces sprzedaży online. Ubezpieczenie zabezpiecza finansowo nieruchomości, ruchomości oraz wiele innych składników majątku, dając klientowi możliwość swobodnego dopasowania zakresu ochrony wyjaśni”.
 

Innowacyjny program lojalnościowy

 
Dowiedzieć się również możemy, że w ramach oferty ubezpieczeń niepowiązanych został wdrożony system innowacyjny system lojalnościowy w obszarze bancassurance. Zapewnia on klientom benefity cenowe za posiadanie szerszej palety ubezpieczeń ochronny oraz zniżki za kontynuację. Firma rozwija również sprzedaż produktów ubezpieczeniowych przez inne niż oddziały kanały sprzedaży bankowej. Chodzi tu m.in. o kanały direct, z których pozyskano składkę wyższą o 21% niż w 2016 roku.
 
Krzysztof Charchuła dodał również, że:
 
„Niezmiennie doskonalimy nasze procesy obsługowe. Ponad 30% szkód majątkowych została w pierwszym półroczu 2017 roku zlikwidowana w terminie do 10 dni. W czerwcu br. zakończyliśmy pozytywnie kolejną certyfikację w Programie Firma Przyjazna Klientowi, osiągając bardzo dobre wyniki we wszystkich badanych obszarach związanych z doświadczeniem klienta”.
 
Źródło: www.gu.com.pl, BZ WBK-Aviva.

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Ubezpieczenie NNW – na wszelki wypadek

Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…

19 godzin ago
  • Aktualności

Ile zarabiają ubezpieczeni od utraty dochodu? [RAPORT]

Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…

19 godzin ago
  • Aktualności

Jak zabezpieczyć rower przed kradzieżą?

Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…

19 godzin ago
  • Top temat

Sezon narciarski 2024/2025 – o czym pamiętać wybierając ubezpieczenie?

Sezon narciarski 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a już niebawem zarówno polskie, jak i zagraniczne stoki wypełnią się miłośnikami sportów…

2 dni ago
  • Aktualności

Nie ryzykuj! Rekordzista ma do zwrotu prawie pięć milionów złotych

Jak wiadomo, posiadacze pojazdów zobligowani są do posiadania ważnej polisy OC. Jednak praktyka pokazuje, że czasami dochodzi do sytuacji, gdy…

2 dni ago
  • Aktualności

Nowa odsłona akcji edukacyjnej PZU Zdrowie „Dla Kolegi Pytam”

Listopad to miesiąc, w którym od lat zwraca się szczególną uwagę na problem męskich nowotworów, a także dobrostanu psychicznego. Dla…

3 dni ago