Towarzystwa Ubezpieczeń BZ WBK-Aviva osiągnęły w I połowie tego roku wynik finansowy netto na poziomie 60,2 miliona złotych. Przed rokiem było to 52,7 miliona. Obecnie spółki w dalszym ciągu konsekwentnie rozwijają sprzedaż produktów , które nie są powiązane z ofertą kredytową banku. Przyniosła ona w pierwszych miesiącach tego roku składkę o 19% wyższą w porównaniu do pierwszego półrocza 2016 roku.
Krzysztof Charchuła, prezes zarządu BZ WBK-Aviva powiedział:
„Wzrost naszego nowego biznesu w ubezpieczaniach niepowiązanych z ofertą kredytową banku to przede wszystkich wynik bardzo dobrego przyjęcia przez klientów Onkopolisy, którą wprowadziliśmy do sprzedaży w lipcu ubiegłego roku. Ta linia ubezpieczeń cały czas jest przez nas rozwijana. pierwszym półroczu pracowaliśmy nad gruntownym odświeżeniem ubezpieczenia domów i mieszkań. Produkt Locum Comfort wszedł do sprzedaży w lipcu br. w kilku kanałach sprzedaży bankowej: oddziały, call center oraz planowany proces sprzedaży online. Ubezpieczenie zabezpiecza finansowo nieruchomości, ruchomości oraz wiele innych składników majątku, dając klientowi możliwość swobodnego dopasowania zakresu ochrony wyjaśni”.
Dowiedzieć się również możemy, że w ramach oferty ubezpieczeń niepowiązanych został wdrożony system innowacyjny system lojalnościowy w obszarze bancassurance. Zapewnia on klientom benefity cenowe za posiadanie szerszej palety ubezpieczeń ochronny oraz zniżki za kontynuację. Firma rozwija również sprzedaż produktów ubezpieczeniowych przez inne niż oddziały kanały sprzedaży bankowej. Chodzi tu m.in. o kanały direct, z których pozyskano składkę wyższą o 21% niż w 2016 roku.
Krzysztof Charchuła dodał również, że:
„Niezmiennie doskonalimy nasze procesy obsługowe. Ponad 30% szkód majątkowych została w pierwszym półroczu 2017 roku zlikwidowana w terminie do 10 dni. W czerwcu br. zakończyliśmy pozytywnie kolejną certyfikację w Programie Firma Przyjazna Klientowi, osiągając bardzo dobre wyniki we wszystkich badanych obszarach związanych z doświadczeniem klienta”.
Źródło: www.gu.com.pl, BZ WBK-Aviva.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…