Aktualności

BZ WBK-Aviva: Onkopolisa i Locum Comfort dźwigniami wzrostu

Towarzystwa Ubezpieczeń BZ WBK-Aviva osiągnęły w I połowie tego roku wynik finansowy netto na poziomie 60,2 miliona złotych. Przed rokiem było to 52,7 miliona. Obecnie spółki w dalszym ciągu konsekwentnie rozwijają sprzedaż produktów , które nie są powiązane z ofertą kredytową banku. Przyniosła ona w pierwszych miesiącach tego roku składkę o 19% wyższą w porównaniu do pierwszego półrocza 2016 roku.
 
Krzysztof Charchuła, prezes zarządu BZ WBK-Aviva powiedział:
 
„Wzrost naszego nowego biznesu w ubezpieczaniach niepowiązanych z ofertą kredytową banku to przede wszystkich wynik bardzo dobrego przyjęcia przez klientów Onkopolisy, którą wprowadziliśmy do sprzedaży w lipcu ubiegłego roku. Ta linia ubezpieczeń cały czas jest przez nas rozwijana.  pierwszym półroczu pracowaliśmy nad gruntownym odświeżeniem ubezpieczenia domów i mieszkań. Produkt Locum Comfort wszedł do sprzedaży w lipcu br. w kilku kanałach sprzedaży bankowej: oddziały, call center oraz planowany proces sprzedaży online. Ubezpieczenie zabezpiecza finansowo nieruchomości, ruchomości oraz wiele innych składników majątku, dając klientowi możliwość swobodnego dopasowania zakresu ochrony wyjaśni”.
 

Innowacyjny program lojalnościowy

 
Dowiedzieć się również możemy, że w ramach oferty ubezpieczeń niepowiązanych został wdrożony system innowacyjny system lojalnościowy w obszarze bancassurance. Zapewnia on klientom benefity cenowe za posiadanie szerszej palety ubezpieczeń ochronny oraz zniżki za kontynuację. Firma rozwija również sprzedaż produktów ubezpieczeniowych przez inne niż oddziały kanały sprzedaży bankowej. Chodzi tu m.in. o kanały direct, z których pozyskano składkę wyższą o 21% niż w 2016 roku.
 
Krzysztof Charchuła dodał również, że:
 
„Niezmiennie doskonalimy nasze procesy obsługowe. Ponad 30% szkód majątkowych została w pierwszym półroczu 2017 roku zlikwidowana w terminie do 10 dni. W czerwcu br. zakończyliśmy pozytywnie kolejną certyfikację w Programie Firma Przyjazna Klientowi, osiągając bardzo dobre wyniki we wszystkich badanych obszarach związanych z doświadczeniem klienta”.
 
Źródło: www.gu.com.pl, BZ WBK-Aviva.

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

12 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

12 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago