Categories: Aktualności

BZ WBK-Aviva: Onkopolisa i Locum Comfort dźwigniami wzrostu

Towarzystwa Ubezpieczeń BZ WBK-Aviva osiągnęły w I połowie tego roku wynik finansowy netto na poziomie 60,2 miliona złotych. Przed rokiem było to 52,7 miliona. Obecnie spółki w dalszym ciągu konsekwentnie rozwijają sprzedaż produktów , które nie są powiązane z ofertą kredytową banku. Przyniosła ona w pierwszych miesiącach tego roku składkę o 19% wyższą w porównaniu do pierwszego półrocza 2016 roku.
 
Krzysztof Charchuła, prezes zarządu BZ WBK-Aviva powiedział:
 
„Wzrost naszego nowego biznesu w ubezpieczaniach niepowiązanych z ofertą kredytową banku to przede wszystkich wynik bardzo dobrego przyjęcia przez klientów Onkopolisy, którą wprowadziliśmy do sprzedaży w lipcu ubiegłego roku. Ta linia ubezpieczeń cały czas jest przez nas rozwijana.  pierwszym półroczu pracowaliśmy nad gruntownym odświeżeniem ubezpieczenia domów i mieszkań. Produkt Locum Comfort wszedł do sprzedaży w lipcu br. w kilku kanałach sprzedaży bankowej: oddziały, call center oraz planowany proces sprzedaży online. Ubezpieczenie zabezpiecza finansowo nieruchomości, ruchomości oraz wiele innych składników majątku, dając klientowi możliwość swobodnego dopasowania zakresu ochrony wyjaśni”.
 

Innowacyjny program lojalnościowy

 
Dowiedzieć się również możemy, że w ramach oferty ubezpieczeń niepowiązanych został wdrożony system innowacyjny system lojalnościowy w obszarze bancassurance. Zapewnia on klientom benefity cenowe za posiadanie szerszej palety ubezpieczeń ochronny oraz zniżki za kontynuację. Firma rozwija również sprzedaż produktów ubezpieczeniowych przez inne niż oddziały kanały sprzedaży bankowej. Chodzi tu m.in. o kanały direct, z których pozyskano składkę wyższą o 21% niż w 2016 roku.
 
Krzysztof Charchuła dodał również, że:
 
„Niezmiennie doskonalimy nasze procesy obsługowe. Ponad 30% szkód majątkowych została w pierwszym półroczu 2017 roku zlikwidowana w terminie do 10 dni. W czerwcu br. zakończyliśmy pozytywnie kolejną certyfikację w Programie Firma Przyjazna Klientowi, osiągając bardzo dobre wyniki we wszystkich badanych obszarach związanych z doświadczeniem klienta”.
 
Źródło: www.gu.com.pl, BZ WBK-Aviva.

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Polacy coraz częściej podziwiają naturę z perspektywy… drona

Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…

3 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie czworonoga może być receptą na drogie leczenie

Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy?  W Polsce mieszka ok. 8…

3 dni ago
  • Aktualności

Doradcy Nationale-Nederlanden dołączają do elitarnego stowarzyszenia Million Dollar Round Table

W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…

3 dni ago
  • Aktualności

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…

3 dni ago
  • Aktualności

Polisy komunikacyjne w pierwszym kwartale 2024 r. OC i AC droższe we wszystkich województwach.

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…

3 dni ago
  • Aktualności

Zdalna weryfikacja tożsamości w UNIQA: bezpieczeństwo i wygoda dzięki mojeID

UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR.  Dzięki…

3 dni ago