Ochrona od następstw nieszczęśliwych wypadków dla rowerzystów i użytkowników hulajnóg to nowy produkt, który został wprowadzony na polski rynek przez Cachet we współpracy z Allianz Partners. Ubezpieczenie można kupić online za pośrednictwem strony Cachet.
Cachet we współpracy z Allianz Partners wprowadził na polski rynek nowe ubezpieczenie dedykowane dla rowerzystów i użytkowników hulajnóg. Polisa NNW przeznaczona dla miłośników jednośladów zapewnia odszkodowanie w przypadku uszczerbku na zdrowiu lub śmierci będących następstwem nieszczęśliwego wypadku podczas jazdy rowerem lub hulajnogą. Ubezpieczenie NNW obejmuje zarówno przejazdy służbowe, jak i prywatne. A zakres terytorialny ubezpieczenia nie ogranicza się tylko do terytorium Polski, ale obejmuje cały świat.
Niestety do wypadków dochodzi zawsze niespodziewane i nigdy nie jesteśmy w stanie przewidzieć ich konsekwencji, dopóki ich nie doświadczymy. Jednak można wyróżnić kilka typowych okoliczności, które sprzyjają ich wystąpieniu, a odpowiednie zachowanie na drodze pomoże nam ich uniknąć. Wpływ na tego typu sytuacje mają:
– Rynek pracy na aplikacjach i usługi “last-mile delivery” dynamicznie się rozwijają, jednak specyfika pracy kurierów stwarza wiele zagrożeń i niesie ze sobą ryzyko niezdolności do pracy w wyniku wypadku. Ubezpieczenie NNW od Cachet przychodzi z pomocą i zapewnia wypłatę świadczenia w razie wypadku z udziałem roweru czy hulajnogi – powiedziała Danuta Żukowska, dyrektorka generalna Cachet CEE.
Innowacyjne produkty Cachet zostały zaprojektowane w taki sposób, aby pasowały do zmieniających się warunków pracy i stylu życia. Każdy miłośnik dwóch kółek, zarówno rowerów i hulajnóg elektrycznych, jak też tych napędzanych siłą własnych mięśni, zyskuje możliwość ubezpieczenia się na bardzo atrakcyjnych warunkach. Z opublikowanych informacji wynika, że wariant z sumą ubezpieczenia w wysokości 10 000zł kosztuje 18zł za rok. Z kolei wariant z sumą ubezpieczenia 20 000zł – 36zł rocznie.
Ubezpieczenie można kupić za pośrednictwem strony internetowej Cachet.
Źródło: Cachet
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…