Niezależnie od tego czy jesteś samodzielnym agentem ubezpieczeniowym czy prowadzisz dużą agencję ubezpieczeniową, do rozwoju swojej działalność potrzebujesz najlepszych osób wykonujących czynności agencyjne. Czy jednak wiesz, że możesz uzyskać pomoc od SuperAgenta, który będzie dla Ciebie dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez 365 dni w roku?
Bez względu na to, na jakim etapie swojej kariery w branży ubezpieczeniowej jesteś potrzebujesz najlepszych pracowników, by rozwijać swoją działalność.
Jednak czy wiesz, że w swojej pracy możesz uzyskać pomoc, która będzie dla Ciebie osiągalna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku? Jak to możliwie? Wystarczy wykorzystać nowoczesne narzędzia dostępne na rynku ubezpieczeń, które znacznie usprawniają procesy obsługowe i poprawiają efektywność sprzedaży ubezpieczeń. Jednym z nich jest program dla agentów ubezpieczeniowych SuperAgent. Łączy on w sobie szybki kalkulator komunikacyjny oraz CRM. Dzięki czemu zadania, które mu zlecisz zrealizuje zawsze w ustalonym przez Ciebie terminie, składki policzy od ręki i uwaga – nie musisz za niego płacić ZUS-u. To innowacyjna aplikacja pomaga zautomatyzować obsługę klienta, a także pozwala na lepszą organizację pracy całej agencji ubezpieczeniowej, szczególnie w warunkach pracy zdalnej.
Praktyka pokazuje, że wymagania klientów stale rosną, a kluczem do rozwoju agencji ubezpieczeniowej mogą być uproszczone metody zarządzania procesami związanymi z obsługą i sprzedażą ubezpieczeń. Przecież agenci ubezpieczeniowi każdego dnia borykają się z wieloma zadaniami, związanymi zarówno z dotychczasowymi klientami, jak i potencjalnymi ubezpieczającymi. Dlatego tak ważne jest to, by w swojej pracy wykorzystywać narzędzia takie jak program do sprzedaży ubezpieczeń SuperAgent, które będą usprawniały wszelkie procesy. Funkcjonalności dostępne w aplikacji skutecznie odciążą Twoich pracowników w codziennym wykonywaniu zadań obsługowych. Dzięki czemu w natłoku obowiązków nikt nie przegapi takich podstawowych czynności jak przypomnienie o wygasającej polisie lub przygotowanie wznowienia.
Pamiętajmy też o tym, że mimo tego, że w większości przypadków jesteśmy zwolennikami nowoczesnych rozwiązań technologicznych to oparcie swojej działalności wyłącznie na nich nie wystarcza, by zbudować długoletnie relacje z klientami. Szczególnie w przypadku sprzedaży ubezpieczeń, interakcja ubezpieczających z dobrze przygotowanym do obsługi pośrednikami to klucz do dalszego rozwoju agencji. Dlatego warto docenić siłę relacji międzyludzkich i połączyć je z nowymi rozwiązaniami dostępnymi na rynku ubezpieczeń, wówczas wszelkie czynności związane z obsługą i sprzedażą ubezpieczeń staną się bardziej efektywne.
Śmiało możemy stwierdzić, że program sprzedażowy dla agentów ubezpieczeniowych warto wdrożyć w agencji ubezpieczeniowej, choćby po to, by sprostać codziennym wymaganiom klientów, usprawnić procesy związane ze sprzedażą ubezpieczeń oraz uzyskać dostęp do wszelkich danych obsługowych w czasie rzeczywistym.
Jednak tylko odpowiednio przeszkoleni pracownicy są gwarancją tego, że działalność agencyjna będzie się rozwijała we właściwym kierunku. W natłoku codziennej pracy nie zapominajmy o tym, że narzędzia tego typu realizują i usprawniają tak naprawdę jedynie zadania, a tylko człowiek może nawiązać i zbudować relacje z klientem. I dopiero połączenie tych dwóch czynników jest prostą drogą do tego, by odnieść sukces w branży ubezpieczeniowej. Osoby zainteresowane darmowym dostępem do SuperAgenta zapraszamy do kontaktu kontakt@super-agent.pl / tel: 570 362 020.
Artykuł partnera
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…