Generali na platformie Merkury udostępniło generatywnego Chatbota – Lea. Nowe rozwiązanie oparte jest na modelu sztucznej inteligencji i ma za zadanie wspierać agentów w wyszukiwaniu zapisów w ogólnych warunkach ubezpieczeń mieszkań i domów oraz komunikacyjnych.
Generali poinformowało, że na swojej platformie sprzedażowej wdrożyło generatywnego Chatbota – Lea, który oparty jest na modelu sztucznej inteligencji. Nowe rozwiązanie ma wspierać agentów ubezpieczeniowych w wyszukiwaniu zapisów w ogólnych warunkach ubezpieczeń zarówno dotyczących mieszkań i domów, jak i polis komunikacyjnych. Nowa inicjatywa ma wspomóc agentów, którzy współpracują z Generali, a tym samym poprawić komfort ich codziennej pracy.
– Cieszymy się, że dzięki wykorzystaniu zaawansowanego modelu sztucznej inteligencji, mogliśmy udostępnić Chatbota Lea na platformie sprzedażowej Merkury agentom, który skutecznie wspiera ich w codziennej pracy. Jedną z największych zalet Chatbota jest jego intuicyjna obsługa oraz przyjazność dla użytkowników. Dzięki udostępnionemu rozwiązaniu agenci mogą szybciej odpowiadać na najbardziej detaliczne i nieoczywiste pytania klienta, dotyczące produktu. Jest to krok w naszym dążeniu do ciągłej innowacji i doskonalenia doświadczeń naszych klientów – mówi Sebastian Michałowski, Dyrektor Rozwoju UX i Innowacji w Generali Polska.
Z opublikowanych informacji wynika, że wdrożenie projektu było podzielone na etapy. Początkowo – we współpracy z TUATARA, Generali uruchomiło pilotażowy program, w ramach którego ponad 20 agentów testowało Chatbota Lea. W kolejnym kroku nowy Chatbot oparty na generatywnej sztucznej inteligencji został udostępniony wszystkim agentom, pracującym na platformie sprzedażowej Merkury. Testy rozwiązania mają potrwać do końca sierpnia. Wówczas też zostanie podjęta decyzja w sprawie dalszego rozwoju tego innowacyjnego rozwiązania.
– Wykorzystanie sztucznej inteligencji w procesach obsługi klienta ma przed sobą obiecującą przyszłość, przynosząc korzyści zarówno firmom, jak i ich klientom, poprzez zwiększenie efektywności i poprawę jakości świadczonych usług – dodaje Sebastian Michałowski.
Jak możemy przeczytać, wirtualny asystent, wykorzystuje technologię dużych modeli językowych (LLM) do analizy i generowania tekstów na podstawie podanych danych wejściowych. System został oparty na architekturze Retrieval Augmented Generation (RAG), z wykorzystaniem modelu GPT-4-Turbo stworzonego przez firmę OpenAI.
Źródło: Generali Polska
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…