Rosnące zainteresowanie ubezpieczeniami na życie i zdrowie pojawiło się w okresie I fali pandemii i tendencja ta wciąż się utrzymuje. W tym też czasie wiele usług przeniosło się do Internetu i nie ominęło to również naszej branży – popularnością cieszyły się przede wszystkim zakupy polis bez wychodzenia z domu. Komunikatory, Zoom czy Meet to narzędzia, z którymi powinien zaprzyjaźnić się na co dzień każdy, początkujący, jak i doświadczony Agent. Jak jednak skutecznie dotrzeć dziś do klienta, by umówić spotkanie? Zdobywanie nowych leadów przez Internet to wyzwanie, któremu musisz dziś sprostać, jeśli chcesz pozostać konkurencyjnym Agentem na rynku.
Niezależnie zresztą od tego, czy Twoje działania całkowicie przeniosły się do świata online, działasz hybrydowo, czy też preferujesz spotkania wyłącznie stacjonarne, klienci czekają na Ciebie właśnie tu – w Sieci, a dokładniej, na platformie LeadGuru.pl. Sytuacja epidemiczna, niewydolność opieki zdrowotnej oraz kryzys systemu zabezpieczenia emerytalnego to czynniki, które kreują nowe wyzwania i problemy, ale także potrzeby – przede wszystkim dopasowanej ochrony ubezpieczeniowej.
Jak zwiększyć sprzedaż wobec nowych nawyków zakupowych i rosnącej świadomości ubezpieczeniowej? Trafiaj na podatny grunt dzięki leadom sprzedażowym, które konwertują. Rynek ubezpieczeń zmienia się diametralnie, a kontakty czekające na Ciebie w systemie LeadGuru.pl to szczególnie obiecująca i skrojona na miarę dzisiejszych czasów forma pozyskiwania klientów na produkty życiowe.
Wydaje Ci się, że wszystkie sposoby pozyskiwania klienta już przerabiałeś? Kontakty z najbliższego otoczenia, polecenia, rekomendacje, współprace, networking – to potrzebne i zazwyczaj konieczne do odhaczenia punkty na Twojej drodze do satysfakcjonującej sprzedaży. Czy to jednak już wszystko? Sprawdź, co jeszcze możesz zrobić już dziś, by sprzedawać więcej.
Przedstawiamy zupełnie nową i gromadzącą leady o najwyższej skuteczności platformę dla Agenta LeadGuru.pl. To tutaj znajdziesz setki potencjalnych klientów, którzy tylko czekają na Twoją ofertę. Prowadząc działania edukacyjne i marketingowe, opowiadamy o produktach, zmieniamy sposób myślenia o ubezpieczeniach, budujemy świadomość i wzbudzamy intencje zakupowe. Dzięki wcześniejszej weryfikacji potrzeb przez nas, wstępnie wiesz już, kto znajduje się po drugiej stronie słuchawki. Od początku znasz potrzebę klienta, na czym sporo zyskujesz już w czasie pierwszego kontaktu. Każdy z zainteresowanych podaje nam numer telefonu i spodziewa się, że wkrótce zadzwoni do niego licencjonowany Doradca. Dzięki temu nie wykonujesz „zimnego telefonu”, a kontaktujesz się z tym, kto wyraził na to zgodę, czeka na Twój telefon i posiada konkretną, zadeklarowaną potrzebę ubezpieczeniową. Co więcej, dysponujesz już na wstępie wszystkimi lub większością danych, takich jak:
Dzięki temu możesz przygotować w pełni spersonalizowaną ofertę i pozytywnie zaskoczyć możliwością spełnienia wszystkich oczekiwań. Jak to działa?
Nasze rozwiązanie adresowane jest do Agentów Ubezpieczeniowych i tylko do nich. Stworzyliśmy narzędzie bardzo łatwe w obsłudze, przejrzyste, intuicyjne i rzecz jasna zapewniające pełne bezpieczeństwo danych – zgodne ze wszystkimi standardami prawnymi i technicznymi. Proces rejestracji na LeadGuru.pl zajmuje dosłownie kilka minut – inicjacji współpracy nie towarzyszy ponadto konieczność generowania papierowych dokumentów i jest ona darmowa.
Utworzone konto wymaga zasilenia kwotą w wysokości 200 zł netto, którą następnie w całości wykorzystasz na leady. Przy większych wpłatach przyznawane są ponadto dodatkowe punkty, co sprawia, że część leadów otrzymujesz za darmo. Cennik ten i uwzględnione w nim promocje przedstawiają się następująco:
Ogromną wagę przyłożyliśmy do uzyskania jak najwyższej jakości każdego leada, o czym użytkownik przekona się natychmiast, gdy uzyska dostęp do panelu. Przystępując do kontaktu z potencjalnym klientem, będzie dysponował szeregiem cennych, dobrowolnie pozyskanych informacji (dot. budżetu, sytuacji rodzinnej itd.). Dzięki nim łatwiej przedstawić mu dopasowaną i budzącą zainteresowanie ofertę. W skrócie: dzwonisz do ludzi, którzy czekają na Twój kontakt i chcą wiedzieć, co masz im do zaproponowania.
Na tym jednak nie koniec. W LeadGuru można ponadto liczyć na wyższą niż w konkurencyjnych systemach efektywność zakupów. Bardziej niż konkurencja ograniczyliśmy bowiem liczbę Agentów mogących sięgnąć po jednego leada – nikt nie będzie rywalizował z więcej niż trzema. Obecnie, ze względu na to, że nasz Marketplace właśnie ruszył, a do klientów skutecznie docieramy już od miesięcy, pozycja Agenta jest szczególnie korzystna. To idealny moment, w którym możesz mieć leady absolutnie na wyłączność. A zatem: kto pierwszy, ten lepszy!
Wszystko to przekłada się na znakomite wyniki sprzedaży, które wedle naszych analiz przedstawiają się następująco:
Wiemy, jak ważne jest posiadanie w pracy rzetelnych partnerów. Nie zaniedbaliśmy żadnych formalnych i technicznych aspektów działania naszego systemu. Szybko generujemy faktury VAT, które można następnie pobrać na naszej platformie. Zapewniamy takżeobsługę wpłat menedżerskich, a zatem, jeśli szukasz efektywnego rozwiązania dla zespołu, to właśnie je znalazłeś! Działamy na przejrzystych zasadach, dotyczących także reklamacji leadów. Wszystko ujęte zostało w regulaminie: https://www.leadguru.pl/regulamin/
Buduj dochodowy, pewny biznes w oparciu o sprawdzone kontakty. Niezależnie od tego, jakie Towarzystwo Ubezpieczeniowe reprezentujesz i ilu klientów udało Ci się zdobyć w ostatnim czasie, możesz skutecznie i niemal natychmiastowo podnieść swoje wyniki.
Zwiększaj rezultaty i satysfakcję – wypróbuj potencjał nowej bazy kontaktów i zarejestruj się bezpłatnie już dziś.
1. Rejestracja
Za darmo zakładasz konto
na www.LeadGuru.pl wypełniając krótki formularz rejestracji. Twoje imię i nazwisko, e-mail, telefon, hasło – i gotowe. Jeśli posiadasz już konto, wystarczy, że się zalogujesz.
2. Doładowanie konta
Aby wyświetlić Ci leady, pobierzemy opłatę. Środki w całości jednak zasilą Twoje konto – każdą wpłaconą złotówkę przeznaczysz na leady. Kwota będzie dostępna na Twoim koncie w postaci punktów do wykorzystania na zakup kolejnych leadów.
3. Przegląd i wybór leadów
W panelu znajdziesz cały przekrój leadów dla ubezpieczeń życiowych. Otrzymasz informację o tym, jakim rodzajem ubezpieczenia zainteresowana jest dana osoba. Opcjonalnie poznasz więcej szczegółów (tj. sytuacja rodzinna, budżet), by przygotować bardziej dopasowane oferty.
4. Dostęp do danych kontaktowych
Dopiero gdy jesteś gotów do przedstawienia oferty, po analizie ceny za leada i preferencji ubezpieczeniowych, dokonujesz zakupu danych kontaktowych.
5. Nawiązanie kontaktu
Dzięki wcześniejszej weryfikacji potrzeb przez nas, wstępnie wiesz już, kto znajduje się po drugiej stronie słuchawki. Od początku znasz potrzebę klienta, na czym sporo w kontakcie zyskujesz.
6. Spotkanie i finalizacja umowy
Forma spotkania i finalizacji umowy zależy od Ciebie – może odbyć się stacjonarnie lub zdalnie. Zyskałeś kolejnego wartościowego klienta – gratulacje! Powtarzaj kolejne kroki często i zostań prawdziwym LeadGuru 😉
Artykuł partnera
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…