Compensa TU S.A. VIG jest pierwszym ubezpieczycielem, który przystąpił do koalicji. W ramach koalicji prowadzony jest ogólnopolski program społeczny Dom Bezpieczny. Wspólnym celem jest edukowanie społeczeństwa w zakresie bezpieczeństwa domowników i uświadamiania zagrożeń.
Koalicja Dom Bezpieczny zrzesza liderów branżowych, dostarczających rozwiązań dla domów, stowarzyszenia, ekspertów i laboratoria badawcze. W ramach programu o tej samej nazwie, koalicjanci podejmują inicjatywy mające na celu propagowanie wiedzy i promowanie dobrych praktyk związanych z bezpieczeństwem polskich domów i mieszkań.
W kolejnym etapie działania koalicji wesprze Compensa: „Jesteśmy pierwszym ubezpieczycielem, który dołączył do koalicji Dom Bezpieczny. Bezpieczeństwo jest jedną z podstawowych wartości Compensy. Chcemy zapewniać je naszym klientom nie tylko przez ubezpieczenia, ale również przez podnoszenie ich świadomości w zakresie prewencji” – komentuje Artur Borowiński, prezes firmy Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group.
„Już 2 lata temu, gdy zaczynaliśmy program, stawialiśmy sobie za cel współpracę Domu Bezpiecznego z administracją publiczną, branżą security i ubezpieczycielami. Cieszę się, że udało się te cele zrealizować i możemy przyjąć kolejne, wspólne i ambitne plany” – podsumowuje Karol Klos, koordynator programu Dom Bezpieczny.
Program Dom Bezpieczny ma na swoim koncie kilka głośnych kampanii edukacyjnych. Takie akcje jak #PoznajZłodzieja, czy #PoznajSąsiada odbiły się szerokim echem w polskich mediach, a eksperci programu byli zapraszani do programów radiowych i telewizyjnych w największych stacjach w kraju. Więcej na temat programu można się dowiedzieć na stronie: https://dombezpieczny.com/.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…