Aktualności

Compensa nagrodzona za innowacyjne produkty ubezpieczeniowe 

Compensa została wyróżniona nagrodą Srebrny Parasol 2025 przyznawaną przez miesięcznik „Home&Market”. Uznanie zdobyły dwa produkty ubezpieczyciela – ubezpieczenie turystyczne Compensa Podróż oraz szkolne Compensa Oświata, które odpowiadają na dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów. 

Srebrny Parasol – prestiż i nowoczesność w ubezpieczeniach 

Na początku warto przypomnieć, że nagroda Srebrny Parasol przyznawana przez redakcję miesięcznika „Home&Market” wyróżnia rozwiązania, które wyznaczają nowe standardy w branży ubezpieczeniowej. W 2025 roku w kategorii ubezpieczeń majątkowych laureatem została Compensa.. Wyróżnienie to trafiło do firmy dzięki dwóm nowym produktom: polisie turystycznej Compensa Podróż oraz ubezpieczeniu szkolnemu Compensa Oświata. Jak możemy przeczytać, ubezpieczyciela doceniono za kompleksowe podejście do ochrony ubezpieczeniowej oraz elastyczność nowych ofert. 

Odpowiedź na współczesne potrzeby klientów 

Compensa Podróż to rozwiązanie, które umożliwia klientowi wybór oferty i dopasowanie jej zakresu ochrony do indywidualnych potrzeb. Ubezpieczenie oferuje sumy ubezpieczenia do 500 tysięcy euro zarówno na koszty leczenia, jak i usługi assistance. Produkt ten powstał z myślą o zmieniających się trendach w podróżowaniu, w których zacierają się granice między wypoczynkiem a podróżą służbową. Drugim wyróżnionym produktem jest Compensa Oświata, czyli odpowiedź ubezpieczyciela na nowe wyzwania, przed którymi stają rodzice. Oferuje najszerszy na rynku pakiet ochrony dla dzieci, obejmujący nie tylko sytuacje z życia szkolnego i zajęć dodatkowych, ale również – świat wirtualny. 

– Otrzymanie nagrody Srebrny Parasol to dla nas zaszczyt i potwierdzenie, że obraliśmy właściwy kierunek w rozwoju produktowym. W dobie hiperpersonalizacji szczególnie ważne jest, by ubezpieczenie zawierało szeroki katalog ochrony, dzięki któremu będzie zapewniało kompleksową ochronę dla nawet najbardziej wymagających klientów. Compensa Podróż odpowiada na różnorodne potrzeby współczesnych podróżników: od miłośników spokojnego wypoczynku na plaży czy przy hotelowym basenie po entuzjastów aktywnego spędzania wolnego czasu – mówi Damian Andruszkiewicz, członek zarządu Compensy. 

Jednolita oferta i jakość 

Warto podkreślić, że w lipcu 2024 roku doszło do połączenia Compensy z firmą Wiener. Od tego momentu rozpoczęto proces integracji oraz ujednolicania oferty produktowej. Nowe rozwiązania, takie jak Compensa Podróż i Compensa Oświata, mają zastąpić dotychczasowe produkty obu marek, zapewniając klientom jednolitą, nowoczesną i jakościową ofertę. Jak widać ubezpieczyciel rozwija swoją ofertę w kierunku większej elastyczności i dopasowania jej do potrzeb klientów. 

Źródło: Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

7 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

7 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago