Rynek ubezpieczeń zdrowotnych w ciągu ostatnich 5 lat odnotował wzrost o 73%. W tym samym czasie swój portfel podwoiła Compensa Majątek. W 2017 roku zdecydowano, że spółka skoncentruje się na rozbudowie oferty produktowej i dopasuje ją do oczekiwań klientów. Oprócz tego rozwijana będzie również sieć partnerskich placówek medycznych. Ubezpieczenia zdrowotne według spółki będą doskonałym uzupełnieniem oferty ubezpieczenia życiowego i majątkowego w firmie.
Artur Borowiński, prezes Compensy mówi, że:
„W 2016 r. na prywatne konsultacje lekarskie Polacy wydali 19 mld zł. Dla porównania rynek najbardziej powszechnych w naszym kraju ubezpieczeń komunikacyjnych to 17 mld zł. Liczby te potwierdzają ogromny potencjał do rozwoju dla ubezpieczycieli w tym segmencie”.
Można dowiedzieć się również, że celem strategicznym Compensy na najbliższe lata będzie rozwój ubezpieczeń zdrowotnych. Do 2020 roku firma chce osiągnąć 10% udziału w tym segmencie rynku ubezpieczeń zdrowotnych.
W tym roku odbyła się I Akademia Ubezpieczeń Zdrowotnych Agentów oraz współpracowników Compensy. Wyróżnieni zostali agenci, którzy osiągnęli najlepsze wyniki sprzedażowe w 2016 roku oraz Ci, którzy zaangażowali się w rozwój ubezpieczeń zdrowotnych.
Dorota Bartkowska, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Zdrowotnych w Compensie powiedziała:
„Chcemy, aby nasza Akademia stała się tradycją i była corocznym spotkaniem ekspertów zdrowotnych, podczas którego będzie miejsce na wiele ciekawych dyskusji i wymianę doświadczeń, a także wspólną zabawę i nagrodzenie najlepszych. I edycję wydarzenia uświetnił profesjonalny kurs pierwszej pomocy dla wszystkich uczestników oraz motywacyjne wystąpienie uznanego trenera sprzedaży”.
Źródło: Compensa, www.gu.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…