Aktualności

Compensa stawia na ubezpieczenia zdrowotne

Rynek ubezpieczeń zdrowotnych w ciągu ostatnich 5 lat odnotował wzrost o 73%. W tym samym czasie swój portfel podwoiła Compensa Majątek. W 2017 roku zdecydowano, że spółka skoncentruje się na rozbudowie oferty produktowej i dopasuje ją do oczekiwań klientów. Oprócz tego rozwijana będzie również sieć partnerskich placówek medycznych. Ubezpieczenia zdrowotne według spółki będą doskonałym uzupełnieniem oferty ubezpieczenia życiowego i majątkowego w firmie.
 
Artur Borowiński, prezes Compensy mówi, że:
 
„W 2016 r. na prywatne konsultacje lekarskie Polacy wydali 19 mld zł. Dla porównania rynek najbardziej powszechnych w naszym kraju ubezpieczeń komunikacyjnych to 17 mld zł. Liczby te potwierdzają ogromny potencjał do rozwoju dla ubezpieczycieli w tym segmencie”.
 
Można dowiedzieć się również, że celem strategicznym Compensy na najbliższe lata będzie rozwój ubezpieczeń zdrowotnych. Do 2020 roku firma chce osiągnąć 10% udziału w tym segmencie rynku ubezpieczeń zdrowotnych.
 
W tym roku odbyła się I Akademia Ubezpieczeń Zdrowotnych Agentów oraz współpracowników Compensy. Wyróżnieni zostali agenci, którzy osiągnęli najlepsze wyniki sprzedażowe w 2016 roku oraz Ci, którzy zaangażowali się w rozwój ubezpieczeń zdrowotnych.
 
Dorota Bartkowska, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Zdrowotnych w Compensie powiedziała:
 
„Chcemy, aby nasza Akademia stała się tradycją i była corocznym spotkaniem ekspertów zdrowotnych, podczas którego będzie miejsce na wiele ciekawych dyskusji i wymianę doświadczeń, a także wspólną zabawę i nagrodzenie najlepszych. I edycję wydarzenia uświetnił profesjonalny kurs pierwszej pomocy dla wszystkich uczestników oraz motywacyjne wystąpienie uznanego trenera sprzedaży”.
 
Źródło: Compensa, www.gu.com.pl
 

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

12 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

12 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago