Wraz z początkiem sierpnia Concordia Ubezpieczenia uruchomiła internetowy kanał sprzedaży na swojej stronie internetowej. Obecnie w ofercie znajdują się ubezpieczenia turystyczne, ale zapowiedziano już, że ta forma dystrybucji zostanie poszerzona o kolejne produkty.
Ubezpieczyciel już w kwietniu rozpoczął sprzedaż ubezpieczeń ubezpieczeń turystycznych na odległość w Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Barlinku. Pozytywne wyniki sprawiły, że Concordia postanowiła udostępnić narzędzie na swojej stronie internetowej. Klienci korzystający z takiego rozwiązania będą mogli zakupić polisę online i skorzystać z systemu rabatowego. Natomiast wszyscy pośrednicy, którzy włączą się w promocję platformy, otrzymają korzystne stawki prowizyjne i możliwość zdobywania klientów.
Na temat nowego kanału direct wypowiedział się Maciej Samson, menadżer sprzedaży w Biurze Bancassurance Concordii Ubezpieczenia:
„Te właśnie funkcjonalności były dla nas priorytetem przy tworzeniu platformy, dlatego też zadbaliśmy, aby cały proces wystawienia polisy ułożony był w jak najbardziej logiczny, przewidywalny i intuicyjny sposób”
Źródło: Concordia, www.gu.com.pl
Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…
Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…
Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…
TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…
Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…
Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…