Wraz z początkiem sierpnia Concordia Ubezpieczenia uruchomiła internetowy kanał sprzedaży na swojej stronie internetowej. Obecnie w ofercie znajdują się ubezpieczenia turystyczne, ale zapowiedziano już, że ta forma dystrybucji zostanie poszerzona o kolejne produkty.
Ubezpieczyciel już w kwietniu rozpoczął sprzedaż ubezpieczeń ubezpieczeń turystycznych na odległość w Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Barlinku. Pozytywne wyniki sprawiły, że Concordia postanowiła udostępnić narzędzie na swojej stronie internetowej. Klienci korzystający z takiego rozwiązania będą mogli zakupić polisę online i skorzystać z systemu rabatowego. Natomiast wszyscy pośrednicy, którzy włączą się w promocję platformy, otrzymają korzystne stawki prowizyjne i możliwość zdobywania klientów.
Na temat nowego kanału direct wypowiedział się Maciej Samson, menadżer sprzedaży w Biurze Bancassurance Concordii Ubezpieczenia:
„Te właśnie funkcjonalności były dla nas priorytetem przy tworzeniu platformy, dlatego też zadbaliśmy, aby cały proces wystawienia polisy ułożony był w jak najbardziej logiczny, przewidywalny i intuicyjny sposób”
Źródło: Concordia, www.gu.com.pl
Wiosenne przymrozki, które nawiedziły Polskę w ostatnich tygodniach, stanowiły poważne wyzwanie dla rolników. VH Polska,…
Grupa Generali opublikowała swoje wyniki finansowe na 31 marca 2025 roku. Spółka w tym okresie…
W obliczu coraz większych wyzwań związanych z dostępem do publicznej służby zdrowia, wiele rodzin poszukuje…
Remont mieszkania wiąże się nie tylko z wyborem właściwych materiałów budowlanych czy też przygotowaniem harmonogramu…
Link4 podsumował swoje wyniki finansowe w pierwszym kwartale 2025 r. Spółka po raz pierwszy od dwóch…
Posiadanie ważnego ubezpieczenia OC to nie tylko wymóg prawny, ale również realna ochrona przed ogromnymi…