Wraz z początkiem sierpnia Concordia Ubezpieczenia uruchomiła internetowy kanał sprzedaży na swojej stronie internetowej. Obecnie w ofercie znajdują się ubezpieczenia turystyczne, ale zapowiedziano już, że ta forma dystrybucji zostanie poszerzona o kolejne produkty.
Ubezpieczyciel już w kwietniu rozpoczął sprzedaż ubezpieczeń ubezpieczeń turystycznych na odległość w Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Barlinku. Pozytywne wyniki sprawiły, że Concordia postanowiła udostępnić narzędzie na swojej stronie internetowej. Klienci korzystający z takiego rozwiązania będą mogli zakupić polisę online i skorzystać z systemu rabatowego. Natomiast wszyscy pośrednicy, którzy włączą się w promocję platformy, otrzymają korzystne stawki prowizyjne i możliwość zdobywania klientów.
Na temat nowego kanału direct wypowiedział się Maciej Samson, menadżer sprzedaży w Biurze Bancassurance Concordii Ubezpieczenia:
„Te właśnie funkcjonalności były dla nas priorytetem przy tworzeniu platformy, dlatego też zadbaliśmy, aby cały proces wystawienia polisy ułożony był w jak najbardziej logiczny, przewidywalny i intuicyjny sposób”
Źródło: Concordia, www.gu.com.pl
VeloBank i LINK4 łączą siły w nowej promocji dla klientów. Każdy, kto zdecyduje się na…
SuperAgent to nie tylko narzędzie – to program, który rozwija się razem z agentami ubezpieczeniowymi.…
Gdy szkoła się kończy, dzieci zyskują wolność, a rodzice... nowe zmartwienia. Lato przynosi więcej okazji…
Coraz więcej Polaków decyduje się na zakup ubezpieczenia turystycznego. Choć internetowe porównywarki kuszą szybkością i…
Lato to doskonały moment, by zatroszczyć się o zdrowie – swoje i najbliższych. PZU Zdrowie…
Praktyki zawodowe to obowiązkowa część nauki w technikum – szansa na realne doświadczenie, ale też…