Jak wynika z badania* opinii przeprowadzonego w czerwcu b.r. przez Kantar Public** na zlecenie Concordii Ubezpieczenia, coraz więcej właścicieli nieruchomości kupuje ubezpieczenie domu lub mieszkania. Eksperci są zdania, że wynik ten oznacza, zwiększająca się świadomość Polaków dotycząca zagrożeń i nieprzewidzianych zdarzeń, które mogą się wydarzyć w ich domu.
Polacy zdają sobie sprawę z niebezpieczeństw, jakie mogą się wydarzyć w ich domu
Polisa chroni właścicieli przed konsekwencjami niespodziewanych zdarzeń. Szczególnie tymi finansowymi: „Na przestrzeni ostatnich kilku lat na rynku widać wzrost zainteresowania Polaków polisami mieszkaniowymi. Potwierdzają to także nasze dane, według których odnotowujemy coroczny kilkuprocentowy wzrost sprzedaży ubezpieczeń mieszkaniowych” – podkreśla Beata Żukowska, ekspert Concordii Ubezpieczenia.
Inne działania dotyczące bezpieczeństwa naszych domów
Badanie unaocznia, ze 64% Polaków przyznaje, że opuszczając dom na dłużej niż 24h, pozostawia go pod opieką innych domowników. To ważne, aby na miejscu był ktoś, kto w nieprzewidzianej sytuacji szybko zareaguje, np. wzywając pomoc odpowiednich służb. Jednak to nie wszystko. 59% Polaków przed wyjazdem dokładnie zamyka okna w całym mieszkaniu, co przynajmniej w podstawowym stopniu zabezpiecza dom przed włamaniem i kradzieżą. Z kolei 55% odłącza wszystkie urządzenia od prądu, przewidując ewentualne szkody wynikające z przepięcia lub pożaru wynikającego z uderzenia pioruna podczas burzy. 40% badanych przyznaje także, że zakręca zawór wody, obawiając się zalania mieszkania – swojego lub sąsiadów.
Kampania „Przełącz się na bezpieczeństwo” przypomina podstawowe zasady bezpieczeństwa
Beata Żukowska, ekspert Concordii Ubezpieczenia dodaje, że o wszystkich zasadach bezpieczeństwa eksperci przypominają w ramach kampanii „Przełącz się na bezpieczeństwo”: „Musimy pamiętać, że bezpieczne mieszkanie to takie, które jest odpowiednio zabezpieczone przez przezornych właścicieli, zdających sobie sprawę z tego, jakie dodatkowe kroki podjąć, aby zminimalizować ryzyko wystąpienia szkód. Dobra polisa mieszkaniowa, dostępna także w Concordii Ubezpieczenia, zapewni dodatkowy spokój i środki, w przypadku zaistnienia niechcianego zdarzenia”.
Źródło: www.concordiaubezpieczenia.pl
*Kantar Public na zlecenie Concordii Ubezpieczenia.
**Kantar TNS doradca klientów w obszarach innowacji, wizerunku marki, komunikacji i relacji z klientami, w oparciu o eksperckość i wiodące na rynku rozwiązania.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…