Bank Credit Agricole rozwija swoją działalność w segmencie bancassurance, chcąc w ten sposób osiągnąć pozycję znaczącego gracza na ty obszarze. Aby osiągnąć cel bank m.in. stale poszerza swoją ofertę o kolejne produkty ochronne, podnosząc poziom kompetencji doradców. Trwają również prace nad umożliwieniem klientom obsługi ubezpieczeń przez internet i aplikację mobilną.
Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu Credit Agricole podkreśla, że dąży do tego, aby obsługa ubezpieczeń była jak najbardziej kompleksowa: „Sprzedaż ubezpieczeń to bardzo ważny obszar naszej działalności. Nie chcemy ograniczać się do sprzedaży polis powiązanych z kredytami i kartami, chcemy mocno rozwijać ofertę ubezpieczeń stand-alone, dostępnych niezależnie. Nasza oferta ubezpieczeniowa jest jedną z najbardziej kompleksowych ofert ubezpieczeń ochronnych na rynku bancassurance i wciąż jest uzupełniana. Ubezpieczenia generują ponad 10% naszych przychodów pozaodsetkowych. Chcemy, aby w przyszłości było to nawet 15-20%”.
We Francji Crédit Agricole jest liderem rynku bankowej sprzedaży produktów ochronnych, stąd dążenia bankowców znad Wisły: „ Grupa Crédit Agricole jest bez wątpienia dużą i stabilną instytucją. Jest numerem 1 we Francji oraz jedną z największych grup bankowych w Europie. Działa od prawie 200 lat, teraz już w 52 krajach na świecie – zaznacza Olivier Sperat-Czar, dyrektor CALIE Europe dział w Polsce, wiceprezes zarządu Credit Agricole Towarzystwa Ubezpieczeń”.
Aby osiągnąć cel bank rozbudowuje oferty produktowe i maksymalne ułatwi korzystanie z polis . Na początku roku bank wprowadził dwa indywidualne ubezpieczenia – nieruchomości Pakiet Dom oraz OC w życiu prywatnym. Niebawem pojawią się dodatkowo ubezpieczenia turystyczne, dostępne we wszystkich kanałach sprzedaży banku, również przez internet i aplikację mobilną.
Ponadto dążenie do pozycji lidera obszarze ubezpieczeń to stałe wzmacnianie poziomu kompetencji doradców. Jak pokazują badania Maison&Partners o rynku bancassurance w Polsce, klienci wciąż niezbyt wysoko oceniają swoją wiedzę o ubezpieczeniach. W związku z tym w ubiegłym roku bank wprowadził trzystopniowy program rozwoju. Aby to zmienić bank stawia na rozwój wiedzy i umiejętności co podkreśla wiceprezes Mariniak: „ Cieszymy się z relacji, jakie nasi doradcy mają z klientami. To na nich budujemy siłę marki Credit Agricole. Mocno stawiamy na rozwój wiedzy i umiejętności dobrej i odpowiedzialnej sprzedaży ubezpieczeń. Właśnie wysokie kompetencje doradców pozwalają prawidłowo zidentyfikować potrzeby klienta i dopasować odpowiedni produkt”.
* Badanie „Ocena potencjału rynku bancassurance” przeprowadzone przez Maison&Partners dla Credit Agricole Bank Polska S.A. w kwietniu 2016 r.
Źródło: www.dziennikubezpieczeniowy.pl
Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…
Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…
Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…
Sezon narciarski 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a już niebawem zarówno polskie, jak i zagraniczne stoki wypełnią się miłośnikami sportów…
Jak wiadomo, posiadacze pojazdów zobligowani są do posiadania ważnej polisy OC. Jednak praktyka pokazuje, że czasami dochodzi do sytuacji, gdy…
Listopad to miesiąc, w którym od lat zwraca się szczególną uwagę na problem męskich nowotworów, a także dobrostanu psychicznego. Dla…