Crédit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń, obecne na polskim rynku ubezpieczeń komunikacyjnych od 2024 roku, nawiązało współpracę z firmą WTW. Dzięki platformie taryfikacyjnej Radar ubezpieczyciel może nie tylko szybciej i precyzyjniej wyceniać polisy oraz elastycznie dostosowywać ceny do potrzeb klientów, ale także skuteczniej reagować na zmieniające się warunki rynkowe.
Na początku warto przypomnieć, że Crédit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń wprowadziło ubezpieczenia komunikacyjne do swojej oferty w 2024 roku. Wówczas w ofercie ubezpieczyciela znalazł się pakiet Moto Assistance, obejmujący OC posiadaczy pojazdów mechanicznych oraz dodatkowe usługi assistance. Teraz firma nawiązała współpracę z firmą WTW, która stoi za platformą taryfikacyjną Radar. Narzędzie to pozwala jeszcze skuteczniej zarządzać taryfami i dopasowywać ceny polis do potrzeb klientów oraz warunków rynkowych.
– Integracja i wykorzystanie oprogramowania dostarczonego przez WTW, w tym ich doświadczenie i wiedza, daje nam elastyczność w modelowaniu cen i zarządzaniu taryfami. Przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technik aktuarialnych i uczenia maszynowego, Radar pozwoli naszemu zespołowi taryfikacyjnemu reagować znacznie elastyczniej na zmiany rynkowe, dając nam możliwość dopasowywania cen w szybki, ale kontrolowany sposób bez jakiejkolwiek straty na jakości i dokładności – powiedział Michał Mück, Head of Pricing w Crédit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń.
Jak możemy przeczytać w opublikowanym komunikacie, platforma Radar wspiera Crédit Agricole w precyzyjnej wycenie polis i automatyzacji procesów taryfikacyjnych. Narzędzie umożliwia szybkie wprowadzanie zmian cenowych oraz prognozowanie trendów rynkowych, co zwiększa efektywność sprzedaży. Dzięki temu ubezpieczyciel może oferować klientom konkurencyjne produkty w czasie rzeczywistym, reagując na dynamiczne warunki rynkowe.
– Nasza współpraca z CATU pokazuje, że mamy zaufanie największych ubezpieczycieli w Europie – szczególnie w przypadku oprogramowania o znaczeniu krytycznym. Ta współpraca podkreśla również nasze zaangażowanie w dostarczanie rozwiązań, które zapewniają rzeczywistą wartość biznesową dzięki lepszym cenom i predykcjom, sterowaniu procesem sprzedażowym i znacznemu wzrostowi wydajności – podkreślił Przemysław Borowiak, Associate Director w WTW.
Niewątpliwie wdrożenie platformy Radar wpisuje się w trend cyfryzacji sektora ubezpieczeń w Polsce. Integracja z nowoczesnymi narzędziami umożliwia ubezpieczycielowi szybszą i bardziej precyzyjną wycenę polis, lepsze zarządzanie taryfami oraz efektywniejsze reagowanie na potrzeby klientów. To z kolei zwiększa konkurencyjność firmy na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych i pozwala oferować produkty zgodne z nowoczesnymi standardami branżowymi.
Źródło: WTW
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…