Na rynku ubezpieczeń dostępny jest produkt łączący w sobie polisę ubezpieczeniową z zaawansowanym oprogramowaniem, które zapewnia cyberbezpieczeństwo. Cyber Casco skierowane jest do klientów indywidualnych, osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą oraz małych i średnich firm. Jak podaje ubezpieczyciel suma ubezpieczenia może wynosić nawet 500 000 złotych.
Statystyki pokazują, że cyberataki przynoszą globalne koszty liczone w setkach miliardów dolarów. Bez względu na rodzaj prowadzonej działalności bezpieczeństwo zasobów cyfrowych jest zazwyczaj priorytetem każdej firmy. Jednak hakerzy nie obierają sobie za cel tylko wielkich korporacji, z zagrożeniem muszą się również liczyć małe firmy i zwykli użytkownicy Internetu. Jak wynika z badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorców w 2017 roku, aż 82% procent z nich przynajmniej raz doświadczyło cyberincydentu. Dlatego wprowadzony na rynek przez Mondial Assistance i start-up technologiczny Veronym produkt Cyber Casco ma być odpowiedzią na lukę w tym segmencie rynku.
– Nasze oprogramowanie działa w chmurze, a od antywirusa odróżnia je prewencyjna i wielopoziomowa ochrona zabezpieczająca urządzenie oraz jego połączenie z Internetem. Potężne maszyny liczące analizują ponad 300 mln złośliwych plików miesięcznie, 40% ataków typu malware dnia zerowego wykrywanych przez nasze rozwiązanie jest niewykrywana przez zwykłe oprogramowanie antywirusowe. W tym sensie, dajemy ochronę w ujęciu dynamicznym, wykorzystujemy uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję, która pozwala nam lepiej informować i chronić naszych klientów. Szczególnie cieszy mnie fakt, że udało nam się wykorzystać najbardziej zaawansowane rozwiązania z obszaru cyberbezpieczeństwa, które jeszcze niedawno były dostępne wyłącznie dla najbogatszych korporacji. Dziś, dzięki efektom naszej współpracy z Mondial Assistance, taka technologia jest dostępna dla przysłowiowego Jana Kowalskiego – komentuje Wojciech Gołębiowski, prezes firmy Veronym.
Cyber Casco to produkt, który łączy w sobie prewencję i kompleksowe wsparcie na wypadek skutecznego cyberataku. Oferowane pakiety różnią się zakresem w części technologicznej i ubezpieczeniowej. Jak podaje ubezpieczyciel klienci indywidualni mogą liczyć na odszkodowanie w wysokości 20 000 zł, a roczny koszt polisy i oprogramowania dla jednego urządzenia zaczyna się od 219 zł. Natomiast pakiet Biznes pozwala na zawarcie ubezpieczenia nawet z sumą 500 000 zł. Co ważne firmy, które wykupią produkt mogą również liczyć na wsparcie prawne i PR-owe. Działania te mogą okazać się konieczne w przypadku konsekwencji poniesionych na skutek cyberataku.
Oferta Cyber Casco, która dedykowana jest przedsiębiorcom może również obejmować raporty bezpieczeństwa wraz z rekomendacjami ułatwiające spełnienie wymogów RODO.
Dla wielu firm atutem ubezpieczenia Cyber Casco może być także oprogramowanie, które daje możliwość połączenia VPN do sieci. Rozwiązanie to zapewnia bezpieczny dostęp do Internetu i zasobów firmowych pracownikom. Co w realiach obecnej pracy zdalnej może okazać się bardzo pomocne.
– Stworzone przez nas ubezpieczenie połączone z bardzo zaawansowaną technologią jest proste w zakupie i uruchomieniu, skuteczne i opłacalne. Wierzymy, że ubezpieczyciel powinien realizować misję działań prewencyjnych nie tylko poprzez działania CSR czy własnej fundacji, ale też poprzez konstrukcję produktów, które wprowadza na rynek. Cyber Casco to najbardziej zaawansowana polisa dostępna poza obszarem produktów dla tzw. dużego biznesu. To kolejny etap rozwoju naszej oferty wspierającej cyberbezpieczeństwo – dodaje Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.
Źródło: Mondial Assistance
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…