Żyjemy w czasach, gdzie do sieci podłączone jest niemal wszystko. Hakerzy doskonale wiedzą, że nie ma zabezpieczeń doskonałych. W związku z tym ubezpieczenia od cyberzagrożeń są w chwili obecnej popularniejsze i ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Żyjemy w czasach, gdy do sieci podłączone jest dosłownie wszystko, a cyberprzestępcy codziennie udowadniają, że nie ma zabezpieczeń doskonałych. Wśród zagrożeń znajdują się: kradzież danych, zakłócenia współpracy czy awarie – dbanie o cyberbezpieczeństwo jest więc dla przedsiębiorstw trudniejsze niż kiedykolwiek.
Brak zabezpieczeń przed atakami cyberprzestępców może być przyczyną upadłości firmy. Straty dotyczyć mogą niemal każdej dziedziczny działalności przedsiębiorstwa poczynając od strat wizerunkowych na finansowych kończąc. Właściciele przedsiębiorstw wzmacniają już nie tylko rozwiązania technologiczne, ale stawiają na ubezpieczenia od cyberataków, które zniwelują skutki finansowe ewentualnych ataków hakerskich.
Pod względem kosztów ekonomicznych cyberataki na dużą skalę są już obecnie prawie tak groźne jak klęski żywiołowe. Dlatego też dyrektorzy odpowiedzialni za bezpieczeństwo powinni zrewidować budżety. Jak komentuje Błażej Pilecki, Bitdefender Product Manager z firmy Marken: „Idealna, kompleksowa polisa ubezpieczeniowa powinna obejmować: koszty śledztwa (wyjaśniającego incydent), pokrycie poniesionych strat i związanych z tym roszczeń, naruszenie danych, zniszczenia sprzętu, koszty powiadomień i straty związane z przestojami”.
Źródło: www.benchmark.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…