Podczas pierwszego lokalnego Szczytu Ubezpieczeniowego w Poznaniu wśród wysoko ocenianych prelekcji znalazło się wystąpienie agenta ubezpieczeniowego Dominika Kumali. Dominik wystąpił z tematem „Zdobywaj i obsługuj automatycznie klientów ubezpieczeniowych na Facebooku dzięki wirtualnemu asystentowi”. Kluczowe tutaj jest doświadczenie Dominika zarówno jako agenta ubezpieczeniowego ciągle poszukującego nowych klientów, ale też osoby sprawnie poruszających się w Social Media. Dominik pozyskuje obecnie klientów ubezpieczeniowych głównie za pośrednictwem Facebooka.
Podczas lokalnego Szczytu Ubezpieczeniowego w Poznaniu Dominik Kumala pokazał krok po kroku jak zwiększa liczbę klientów ubezpieczeniowych pozyskiwanych poprzez Facebooka. Uczestnicy dowiedzieli się jakich narzędzi używać, jakie treści publikować i czego unikać. Dominik mówił na co zwracać uwagę tworząc treści na Facebooka jako agent ubezpieczeniowy.
W tym video dowiesz się właśnie tego – czyli czego nie publikować na Facebooku jako agent ubezpieczeniowy.
Poza Dominikiem Kumalą podczas lokalnego Szczytu Ubezpieczeniowego w Poznaniu 25go maja 2019 wystąpili też:
Marcin Kowalik (marcinkowalik.online) – 30 sposobów na pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych
Marcin Konopka (Berg System) – 8 praktycznych technik zwiększenia sprzedaży w ubezpieczeniach
Mirosław Szymański (home.pl) – Pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych dzięki Google Moja Firma (zobacz fragment)
Jakub Kozieł (UpLead) (w zastępstwie – Marcin Kowalik) – Cztery sposoby na pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych dzięki Facebookowi
Zapis wszystkich szkoleń w postaci video jest dostępny pod tym linkiem.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…