Europ Assistance Polska jak co roku bierze udział w akcji Dni Honorowego Krwiodawstwa Polskiego Czerwonego Krzyża. W tym roku akcja trwa od 22 do 26 listopada.
Wszyscy powinni wiedzieć jak ważna jest krew. Podczas jednej donacji pobiera się 450 ml krwi. Co ciekawe, aż 6 jednostek krwi potrzebnych jest do operacji serca, a aż 20 do przeszczepu wątroby. Najwięcej krwi potrzebują ofiary wypadków drogowych. Może to być nawet 50 jednostek. Tak duże zapotrzebowanie na krew sprawia, że trzeba ciągle dbać o zabezpieczenie rezerw krwi.
Marzena Grędzicka-Przybysz, kierownik Działu Promocji, Statystyki i Szkoleń w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa w Warszawie mówi, że:
„Przy tak dużym zapotrzebowaniu na krew stacjonarne ośrodki pobierania krwi nie wystarczają, dlatego zdecydowaliśmy się wzmocnić akcję poboru krwi i w tym celu zakupiono kilka ambulansów przystosowanych do poboru krwi. Stwarzając dobre warunki oraz nowe możliwości oddawania krwi, możemy dotrzeć do szerszego grona dawców”.
Europ Assistance Polska od kilku lat wspiera Regionalne Centrum Krwiodawstwa i edukuje na temat oddawania krwi. Ryszard Grzelak, prezes zarządu Europ Assistance Polska stwierdza, że:
„Zdrowie jest istotne w działalności naszej firmy. To jeden z czterech głównych obszarów, obok Podróży, Domu i Rodziny i Samochodu, w których realizujemy nasze usługi. Nie możemy zatem pozostawać obojętni na potrzeby innych, szczególnie w tej sferze społecznej odpowiedzialności biznesu. Wspierając Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w szerzeniu idei honorowego oddawania krwi, wspieramy też wspaniałą ideę ludzkiej solidarności i pomocy potrzebującym, wymagającej tak szczególnego daru. Traktujemy to jak zaszczyt i przywilej”.
Źródło: EAP, www.gu.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…