14 czerwca przypada Światowy Dzień Krwiodawcy. W związku z tym Europ Assistance Polska przypomina, że według danych warszawskiego Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa (RCKiK) średnio 1 na 10 osób leczonych w szpitalu potrzebuje krwi. Honorowych dawców krwi w Polsce jest tylko 1,7%.
Europ Assistance Polska od wielu lat wspiera Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa oraz promuje ideę krwiodawstwa.
Tak o całej akcji mówi Ryszard Grzelak, prezes zarządu Europ Assistance Polska:
„Zdrowie jest istotne dla działalności naszej firmy. To jeden z czterech głównych obszarów, obok Podróży, Domu i Rodziny i Samochodu, w którym realizujemy nasze usługi pomoc,. Nie możemy zatem pozostawać obojętni na potrzeby innych, szczególnie w tej sferze społecznej odpowiedzialności biznesu. Wspierając Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w szerzeniu idei honorowego oddawania krwi, wspieramy też wspaniałą ideę ludzkiej solidarności i pomocy potrzebującym, wymagającej tak szczególnego daru. Traktujemy to jako zaszczyt i przywilej”
Przypominamy, że jedna jednostka krwi, czyli ilość pobrana od dawcy podczas jednej donacji to 450 ml, a np. ofiary wypadków potrzebują nawet 50 jednostek krwi. Przy tak dużym zapotrzebowaniu ważne jest, by rezerwy krwi były odpowiednio zabezpieczone.
Źródło: www.gu.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…