Eksperci ubezpieczeniowi zapraszają na spotkanie, które będzie okazją do wymiany poglądów dotyczących dystrybucji ubezpieczeń w kontekście implementacji dyrektywy IDD. Konferencja pod hasłem „W trosce o klienta. Nowe zasady dystrybucji ubezpieczeń”, odbędzie się 13 listopada w Warszawie.
Na spotkanie zapraszają: Stowarzyszenie Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych wraz z Rzecznikiem Finansowym oraz Fundacja Edukacji Ubezpieczeniowej. Podczas spotkania eksperci wyjaśnią wiele kwestii związanych z nowymi przepisami dotyczącymi dystrybucji polis ubezpieczeniowych. Zostaną omówione takie tematy jak m.in.: nowe wymogi badania potrzeb klienta i tworzenia produktu ubezpieczeniowego a odpowiedzialność dystrybutora, praktyczne aspekty rozpatrywania reklamacji przez dystrybutorów, potencjalne spory klientów z dystrybutorami i sposoby ich rozwiązywania, możliwe/przyszłe trendy w orzecznictwie sądowym pod rządami ustawy o dystrybucji ubezpieczeń, europejskie nadzory o zasadach dystrybucji ubezpieczeń. Podczas spotkania swoje stanowisko wobec zgłaszanych dotychczas problemów interpretacyjnych w zakresie dystrybucji ubezpieczeń przedstawi również Urząd Komisji Nadzoru Finansowego.
W konferencji udział wezmą przedstawiciele świata nauki i eksperci rynkowi
Osoby biorące udział w spotkaniu to m.in.: Aleksandra Wiktorow, Rzecznik Finansowy, Łukasz Zoń, prezes SPBUiR, prof. Dorota Maśniak, Katedra Prawa Cywilnego, Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, prof. Marcin Orlicki, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, mec. Katarzyna Malinowska, radca prawny, Akademia Leona Koźmińskiego, Paweł Zagaj, zastępca Rzecznika Finansowego nadzorujący Wydział Pozasądowego Rozwiązywania Sporów, mec. Tomasz Młynarski, radca prawny.
Źródło: www.rf.gov.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…