Brokerzy ubezpieczeniowi już po raz 13 nagrodzili sopockiego ubezpieczyciela – ERGO Hestia została doceniona za współpracę w obszarze ubezpieczeń. Nagroda „Fair Play” przyznawana jest firmom, które przestrzegają zasad partnerskiej współpracy z brokerami ubezpieczeniowymi.
Przypominamy, że tytuł „Fair Play” przyznawany jest przez brokerów ubezpieczeniowych od 2000 roku w dwóch kategoriach: towarzystwo majątkowe oraz towarzystwo życiowe.
Prestiżowa, wręczana od ponad 20 lat nagroda Fair Play przyznawana jest przez Członków Stowarzyszenia Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych na podstawie ankiet, w których Towarzystwa Ubezpieczeniowe wyróżnia się za terminowość odpowiedzi na zapytania, etykę zawodową oraz nowoczesność systemów IT.
W tym roku – po raz 13, nagrodę w kategorii majątkowej odebrała Grupa ERGO. Statuetkę z rąk Prezesa Stowarzyszenia Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych Łukasza Zonia, odebrał Adam Roman, Członek Zarządu ERGO Hestii.
– Bardzo dziękuję za tę nagrodę, jest ona dla ERGO Hestii naprawdę bardzo ważna. Cieszymy się, że stanęliśmy na wysokości zadania i po raz kolejny zyskaliśmy zaufanie i uznanie brokerów – mówił Adam Roman odbierając nagrodę.
– Nieustępliwi, dociekliwi, skuteczni negocjacyjnie – tacy są brokerzy, których znamy. Jednocześnie są doceniający, szanujący zasady fair play, ale też inspirujący i motywujący do nowych rozwiązań. Mogę zapewnić, że ze swej strony będziemy dalej w naszej współpracy zaangażowani i skuteczni, co mam nadzieję zaowocuje kolejnym uznaniem, w kolejnym roku – podkreślił.
Jak wcześniej wspominaliśmy, brokerzy ubezpieczeniowi w badaniu wyrażają swoją opinię na temat współpracy z ubezpieczycielami w zakresie jakości i dostosowania oferty do rynku, serwisu sprzedażowego, a także likwidacji szkód. Wybór zwycięskich firm dokonywany jest w oparciu o ankiety anonimowo wypełniane przez brokerów.
Warto dodać, że tegoroczny XXIII Kongres Brokerów odbywający się pod hasłem „Najlepsze są dobre praktyki” zgromadził kilkuset ekspertów branży finansowej oraz przedstawicieli towarzystw ubezpieczeń.
Źródło: ERGO Hestia
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…